جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل صیانت و بازرسی حوزه‌های علمیه خواهران، با اشاره به اهمیت شیوه‌های اصلاحی و تربیتی در تدابیر صیانتی، خواستار تقویت بصیرت کارکنان نسبت به انقلاب اسلامی و روحانیت شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام رسول ابراهیمیان، مدیرکل صیانت و بازرسی حوزه‌های علمیه خواهران، در نشست مدیران استانی و رؤسای ساماندهی و نظارت، ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا بویژه شهید آل هاشم، نکاتی در رابطه با اخلاق و منش رفتاری مرحوم آیت الله شرعی بنیانگذار مدیریت حوزه های علمیه خواهران بیان کرد.

وی با اشاره به شرح وظایف اداره کل صیانت و بازرسی از مدیریت های استانی درخواست نمود تا نسبت به آسیب شناسی و اقدامات بازدارنده و پیشگیری از وقوع هر گونه جرم و تخلف اتخاذ تصمیم داشته باشند.

حجت الاسلام ابراهیمیان در تعریف و تبیین صیانت و ارائه راهبرد و برنامه پنج‌ساله صیانت و بازرسی عنوان کرد: در تدابیر صیانتی می‌بایست شیوه های اصلاحی و تربیتی، مدنظر باشد تا امیدواری و بینش طلبگی و روحانیت بیش از پیش شکوفا گردد.

وی همچنین بصیرت افزایی کارکنان در خصوص انقلاب اسلامی و روحانیت را یکی از مهم‌ترین تکالیف امور صیانتی دانست و یادآور شد: اهتمام ضروری نسبت به این موضوع باید در دستور کار استان‌ها قرار گیرد.

شایان به‌ذکر است در این نشست خانم کبیری رئیس اداره بازرسی و نظارت و آقای طاهری رئیس اداره گزینش و استعلامات، پاسخگوی سوالات مدیران استانی و رؤسای ساماندهی و نظارت بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha