یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
ازنا

حوزه/امام جمعه کوهدشت گفت:نخستین طرح سرمایه‌گذاری خارجی در کوهدشت کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام علی سپهوند، امام جمعه کوهدشت، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: یاد حساب‌ و کتاب و یقین به آخرت بازدارنده از گناه و سوق‌دهنده به سمت انجام وظایف دینی است، مسئله آخرت آن‌چنان اهمیت دارد که خداوند متعال در قرآن از مسئله یقین به آخرت سخن به میان آورده است.

وی با اشاره به تحولات منطقه افزود: با توجه به اینکه در زمینه حمایت از فلسطین، لبنان و مظلومان امت اسلامی خود را مکلف می‌دانیم گاهی به کارکردهای اقتدار و مسائل اجتماعی و منافع عمومی دقت نکرده‌ایم، تقابل با صهیونیست در حمایت از هویت ملی ما صورت می‌گیرد و باید با نگاه دینی از مستضعفین اسلام دفاع کنیم.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: در دکترین پیشرفت، مسئله منطق برتر توسط امامین انقلاب برای ما ترسیم‌شده است، حرف ما این است که ما فرزندان استدلال هستیم و دین اسلام منطق برتر است و محوریت تصمیم‌گیری در دنیا برای کسی است که استدلال برتر را دارد.

حجت الاسلام سپهوند تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باند جنایتکاری هستند که دکترین افسارگسیخته‌شان این است که اعلام می‌کنند نسل برتر هستند و می‌خواهند ایران را به چالش بکشانند و تمامیت اعتقادی ما را از بین ببرند، در مواجه با این مسئله و در نبرد با استکبار جهانی مقاوم و مستحکم هستیم و اصرار داریم که کم نیاوریم.

وی گفت: دشمنان درصدد هستند، نه‌ تنها انقلاب اسلامی بلکه ایران قویِ دارایِ هویتِ ملی را به چالش بکشانند، پس ما وظیفه‌ داریم از محور مقاومت حمایت کنیم که به‌زودی ان‌شاءالله، محوشدن رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار شاهد هستیم.

امام جمعه کوهدشت بیان داشت: نماز جمعه باشکوه تهران به امامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مواضع و اقدامات دستگاه دیپلماسی ما در سفر به کشورهای منطقه و لبنان، شجاعت، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد و این به برکت دین است که روزبه‌روز محور مقاومت و ایران اسلامی درجات رشد، ترقی و صلابت را طی می‌کند.

حجت الاسلام سپهوند اظهار داشت: به همت نماینده مردم در مجلس، فرماندار شهرستان و سایر دستگاه‌های اداری در کوهدشت اقدامات خوبی در شهرستان صورت گرفته است، به‌ طوری‌که در هفته پیشرو نخستین طرح سرمایه‌گذاری خارجی بااعتبار ۲۰ میلیون دلار کلنگ‌زنی خواهد شد و امیدواریم این سر آغازی برای حرکت شهرستان به سمت صنعتی شدن شود.

وی گفت : با لطف الهی همه پای‌کار هستند، ولی نباید صنعتی که با این حجم اعتبار برای شهرستان آورده می‌شود و در یکسال حدود ۱۲۰ نفر اشتغال‌زایی برای شهرستان ایجاد می‌کند، مانعی برای آن ایجاد شود چرا که با این صنعت‌ها امیدواریم حرکت‌های خوبی در آینده صورت گیرد.

امام جمعه کوهدشت بیان داشت: کارگروه جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان تشکیل‌ شده است و در جلسه نخست آن در مورد چندین طرح صنعتی برای شهرستان تبادل‌ نظر شد، هم‌چنین کارگروه حل اختلافات اداری نیز به تصویب رسیده که به‌زودی تشکیل می‌شود و این دو کارگروه تخصصی بخش عمده‌ای از مشکلات را در شهرستان حل خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha