دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) موجب آمرزش گناهان و برکت در زندگی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم عزاداری وفات کریمه اهل البیت حضرت فاطمه معصومه (س) با سخنرانی و روضه خوانی حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان امروز در مسجد جامع اهل البیت علیهم السلام برازجان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن مصلح در این مراسم ضمن تسلیت وفات شهادت گونه آن حضرت بیان داشت: حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) دختر امام موسی کاظم (ع) و خواهر امام رضا (ع) از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام و شیعه به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه (س) به شدت متعهد به اصول اخلاقی و دینی بودند و در زندگی خود نمونه‌ای از تقوا و پرهیزگاری را به نمایش گذاشتند، گفت: ایشان به عنوان یک عالمه و فاضله شناخته می‌شود و در علوم دینی و معارف اسلامی تسلط داشتند و بسیاری از راویان حدیث از ایشان نقل قول کرده‌اند.

امام جمعه برازجان با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) در ترویج مذهب شیعه و دفاع از عقاید دینی نقش مهمی ایفا کردند و با فعالیت‌های خود، محبت اهل البیت (ع) را در دل مردم گسترش دادند تصریح کرد: ایشان دارای کرامات زیادی بودند که در تاریخ ثبت شده است. این کرامات نشان‌دهنده مقام والای ایشان در پیشگاه خداوند است.

حجت‌الاسلام مصلح با اشاره به اینکه زیارت حضرت معصومه (س) در قم، به عنوان یک عمل مستحب و مورد تأکید در دین اسلام شناخته می‌شود و زیارت ایشان، موجب آمرزش گناهان و برکت در زندگی می‌گردد، اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با ویژگی‌ها و فضایل خود، الگویی برای زنان و مردان مسلمان به شمار می‌روند و مقام والای ایشان در تاریخ اسلام همواره مورد احترام و محبت قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha