دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
حجت الاسلام یوسفی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: گروه های جهادی ضمن اینکه باعث عمران و آبادانی شهرها و روستاها می شود، موجب ایجاد انگیره و امیدافرینی در جامعه هدف نیز می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی یوسفی امروز در آئین افتتاح پروژه های بسیج سازندگی گفت: کار جهادگران و گروههای جهادی بسیج، کاری است که در راه خدا و برای خدمت به مردم انجام می‌شود.

حجت الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف پزشکی، اقتصادی، اشتغالزایی، آموزشی، عمرانی، فرهنگی و هنری و غیره ورود پیدا کرده و هرجا که ردی از فعالیت‌های جهادی در آن عرصه بوده، بی شک به بهترین شکل ممکن به نتیجه رسیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: گروه‌های جهادی که مشغول خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و ساخت‌ و ساز در مناطق محروم هستند، از اجر معنوی برخوردار و خدمت بی‌منت آنان مورد رضایت خداوند و مردم است.

وی ادامه داد: گروه های جهادی ضمن اینکه باعث عمران و آبادانی شهرها و روستاها می شود، موجب ایجاد انگیره و امیدافرینی در جامعه هدف نیز می شود و آثار این امیدآفرینی را می توان در عرصه های مختلف ورزشی، علمی و مسابقات مختلف دید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: بسیج شجره طیبه ای است که با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی تأسیس شد و در عرصه های مختلف فعالیت ها و ماموریت های مختلفی را از عرصه های عمرانی تا عرصه های امنیتی اجرا کرد.

حجت الاسلام یوسفی بیان کرد: امیدواریم آینده خوبی با حضور نسلی که با این امیدآفرینی ها تربیت می شوند رقم بخورد و زمینه های تمدن نوین اسلامی با این نسل پویا فراهم گردد.

وی ادامه داد: رشادت و از خودگذشتگی بسیج و بسیجی به مکان و زمان خاصی تعلق ندارد و بسیجیان از پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا دوران دفاع مقدس و سایر دوره‌های سخت، در نهایت اقتدار با روحیه‌ای جهادی، یار و دلسوز نظام و انقلاب بوده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: نقش بی‌بدیل بسیج در مسیر پیشرفت و سازندگی در قالب گروه‌های جهادی، هسته‌های علمی و اندیشه‌ورز ستودنی است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha