دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
جمالی نژاد

حوزه/ استاندار اصفهان گفت: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری کاربرد هوش مصنوعی می تواند علاوه بر تقویت توانمندی فردی، بهینه سازی فرآیند ،تولید کنترل کیفیت ،محصولات پیش بینی و متوقف نمودن خرابی تجهیزات ودرکل آینده بهتر را رقم رند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان ، مهدی جمالی نژاد صبح امروز در دومین رویداد هوش مصنوعی اظهار کرد: به عنوان استاندار اصفهان بسیار خرسند و مفتخرم ، از طرف مردم فرهنگ دوست، خلاق اصفهان حضور شما را در دومین رویداد هوش مصنوعی در اصفهان میعادگاه هنر و اندیشه فرهنگ و تمدن حکمت و فلسفه ، دیار همیشه جاوید ایثار و مقاومت، شهر جهانی صنایع دستی به آینده سازان خیرمقدم بگویم.

وی افزود: اصفهان در همه ادوار و اعصار تاریخ، مهد تمدن ، خاستگاه هنر و زیستگاه مردان و زنان بزرگ دین و دانش بوده و از دیرباز بسیاری از نوابغ و نخبگان را در دل خود جای داده است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: این شهر تاریخی همواره با هوش ذاتی و مثال زدنی مردمان ،خود کانون گرم و تابنده فرهنگ و تمدن اسلامی بوده و در طول حیات چندهزار ساله ،خویش جهانی را غرق در نور و معنویت ساخته است.

وی عنوان کرد: بدون اغراق و مبالغه باید اذعان داشت که جانمایه حیات اصفهان "هنر" است و این هنر نشات گرفته از هوش مثال زدنی و ایمان والای معنوی ،هنرمندان معماران و فرهیختگان آن است، برگزاری دومین رویداد بزرگ ملی هوش مصنوعی در اصفهان به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد نخبگان استان اصفهان و حضور برگزیدگان هوش مصنوعی کشور در اصفهان این شهر موزه تاریخ ایران به عنوان قطب خلاقیت، نوآوری وفناوری ابتکاری هوشمندانه و در خور تحسین است.

جمالی نژاد گفت: با توجه به پیشرفت های چشم گیر هوش مصنوعی در سطح جهانی این فناوری نوظهور در اصفهان نیز در این حوزه به جایگاهی ممتاز دست یافته است، اصفهان با برخورداری از موهبت دانشگاهها و مراکز علمی معتبر و نیروی انسانی خلاق وماهر می تواند در حوزه های صنعت کشاورزی، علم و فناوری تحولی نو را رقم بزند.

استاندار اصفهان ادامه داد: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری کاربرد هوش مصنوعی می تواند علاوه بر تقویت توانمندی فردی، بهینه سازی فرآیند ،تولید کنترل کیفیت ،محصولات پیش بینی و متوقف نمودن خرابی تجهیزات و مدیریت زنجیره تامین و کاهش هزینه های لجستیکی و طراحی محصولات جدید، حفظ محیط زیست و نظارت بر آلودگی آب و هوا مدیریت پسماند و حفاظت از گونه های گیاهی و جانوری و نیز حفاظت از آثار تاریخی و پایش مستمر وضعیت آن در برابر حوادث طبیعی و توسعه صنعت گردشگری بویژه معرفی شایسته جاذبه های اصفهان در فضای مجازی و بازاریابی هدفمند و افزایش بهره وری در حوزه های مختلف گردشگری را رقم زند.

وی تاکید کرد: در پایان بار دیگر ضمن ابراز مسرت از برگزاری این رویداد علمی وزین در اصفهان بر این که این فرصت طلایی زمینه، بیش از پیش تبیین ظرفیتها و گنجینه های اصفهان این دانشنامه هنر و معماری اسلامی را در توسعه هوش مصنوعی و تربیت نیروهای متخصص فراهم می سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha