دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: شهادت فرماندهان مقاومت خللی در تداوم جریان مقاومت اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر کنگان با تبریک و تسلیت شهادت مجاهد بزرگ سید هاشم صفی الدین، اظهار داشت: مقاومت صاحب دارد و حزب الله حامی بزرگی مانند امام عصر(عج) دارد و لذاشهادت فرماندهان جبهه مقاومت و حزب الله نمی‌تواند خللی در اراده مقاومت اسلامی برای نابودی رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی ایجاد کند.

وی افزود: راه شهیدان بزرگی مانند حاج قاسم سلیمانی، سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه، سنوار و صفی الدین و سرداران سپاه و مقاومت ادامه و مشعل و چراغ راهی برای تداوم مبارزه با استکبار جهانی و حامیان آن خواهد بود.

امام جمعه کنگان تاکید کرد: این جنایات نه‌تنها حرکت مقاومت را متوقف نخواهد کرد بلکه اراده‌ها را برای نابودی استکبار بیشتر خواهد کرد.

وی با تشکر از همت بزرگ ملت ایران بویژه بانوان در جمع آوری کمک برای حمایت از مقاومت و حزب الله عنوان کرد: پویش ملی ایران همدل نماد همبستگی و همدلی ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران از مظلومین در لبنان و فلسطین و این پویش و کار بزرگ نماد بارز جهاد با مال در راه خداست.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت یاد و خاطره نوجوان بزرگ و شهید محمد حسین فهمیده و بازخوانی فرمایشات اخیر رهبری معظم انقلاب در نشست با دست اندرکاران کنگره شهدای فارس و کرمانشاه و تاکید معظم له بر تاسی به سیره شهدا، گفت: هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده، موسمی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ و سیره شهدا و تداوم راه و مرام و منش آنهاست.

حجت الاسلام محمودی به ادعای واهی و بی اساس شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا در خصوص سه جزیره ایرانی اشاره و با عنوان اینکه پشت پرده این ادعا بازی های سیاسی انگلیس است، ابراز کرد: دشمن خیال کرده جمهوری اسلامی ایران مانند رژیم ستمشاهی است که پاره های تن خود را ببخشد اما کور خوانده و هرگز ملت بزرگ و انقلابی جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهند داد وجبی از خاک این سرزمین به دیگران داده شود.

حجت الاسلام محمودی به همراهی برخی کشورهای منطقه با امارات در این زمینه اشاره کرد و گفت: هرگونه اقدام و حمایت در این راستا اقدامی غیرقانونی است و در صورت ادامه این حمایت‌ها، جمهوری اسلامی ایران در خصوص تداوم رابطه با آن کشورها تجدید نظر خواهد کرد.

امام جمعه کنگان در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری در شهرستان کنگان و قدرشناسی از این نخبگان، خانواده ها، شورای آموزش و پرورش، مدیریت آموزش و پرورش و مدیران و معلمین مدارس و دیگر بخش های کمک کننده در تقویت بنیه علمی دانش آموزان، اشاره‌ای به پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی کشور در چند دهه گذشته از عمر با برکت نظام دینی کرد و یادآور شد: ۱۱ رتبه زیر ۱۰۰۰، ۱۳ قبول شده در رشته پزشکی، ۲۵ پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان و ۱۸۰ نفر در دانشگاه های دولتی بخشی از توفیقات دانش آموزان پرتلاش شهرستان کنگان بود که نشان از ارتقای علمی در این خطه دارد.

حجت الاسلام محمودی به نشست سران کشورها و اعضای بریکس اشاره و با تقدیر از مواضع ریاست جمهوری در این اجلاس اظهار کرد: سخنان ریاست جمهوری در حمایت از جبهه مقاومت و نیز ایستادگی در برابر زیاده خواهی آمریکا قابل تقدیر است.

وی به سفرهای منطقه‌ای وزیر خارجه نیز گریزی زد و گفت: سفرهای وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، نماد قرار گرفتن دیپلماسی و میدان در کنار یکدیگر برای پیشبرد سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha