دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: آزاد سازی اسرا، خلع سلاح حزب الله، از بین بردن جبهه مقاومت و ایجاد امنیت برای شهرک نشین‌ها اهداف رژیم صهیونیستی بود که هیچ کدام محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: از مصادیق تقوای الهی در عرصه سیاسی، حمایت از مظلومان عالم است.

وی با تأکید بر اینکه مراقب باشیم از وعده الهی تخلق نکنیم و فکرمان تحت تأثیر شبهات قرار نگیرد، گفت: آنچه می‌تواند جامعه اسلامی را پیش ببرد و سربلند کند، ایمان به پروردگار عالم است.

امام جمعه همدان، افزود: در این شرایط خداوند از ما حضور جدی‌تر و برنامه‌ریزی در میدان نبرد را می‌خواهد.

وی تصریح کرد: با وجود آنکه فرماندهان حزب‌الله شهید شدند، اما شاهد تشکیلات و شبکه سازی منسجمی هستیم که توسط سید حسن نصرالله ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه حجم حملات حزب الله مبتنی بر زمان بندی خاص و شرایط است، اظهار کرد: همه این اتفاقات تأکیدی بر زنده بودن حزب الله و مقاومت است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با وجود آنکه در فضای رسانه خود را پیروز نشان می‌دهد، اما در یک سال گذشته به هیچ یک از اهداف خود دست پیدا نکرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، تأکید کرد: آزاد سازی اسرا، خلع سلاح حزب الله، از بین بردن جبهه مقاومت و ایجاد امنیت برای شهرک نشین‌ها اهداف رژیم صهیونیستی بود که هیچ کدام محقق نشده است.

وی با بیان اینکه مردم کشور لبنان بدانند مجموعه‌ای که بتواند از تمامیت ارضی آنها دفاع کند حزب الله است، خاطرنشان کرد: نه تنها مسلمانان و شیعیان که همه مردم لبنان باید از حزب الله حمایت کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه باید از همراهی حماسی مردم ایران به خصوص مردم استان همدان و کشاورزان، در طرح ایران همدل تقدیر کرد، گفت: مردم ما با همه سختی‌های اقتصادی که روبرو هستند اما برای کمک به جبهه مقاومت وارد میدان شدند.

وی گفت: این کمک علاوه بر اینکه کمک به اسلام، وظیفه شرعی و توصیه قرآنی است، در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی نیز برای کشور منافعی دارد.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه شهید سنوار قهرمانی بود که انگیزه‌های مقاومت را در نسل آینده تقویت کرد، خاطرنشان کرد: دشمن با اقدامات رسانه‌ای به دنبال ایجاد ترس و دلهره در جریان مقاومت و حزب الله است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور، یادآور شد: فعال شدن بریکس می‌تواند به ساز و کاری برای رفع تحریم‌ها تبدیل شود.

عضو خبرگان رهبری، با بیان اینکه دنیا اگر عدالت می‌خواهد باید نظم نوین طراحی شود، ابراز کرد: امروز مستکبران با قانون‌های بین‌المللی و پشتوانه سازمان‌های بین‌المللی به دنبال استعمار هستند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان نسبت به حل مسائل اقتصادی و کنترل گرانی‌ها غافل نشوند، تصریح کرد: با حضور استاندار جدید همدان امیدواریم شاهد تحول و تحرکی بیشتر در استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اینکه مدیران تا آخرین لحظه به دنبال حل مشکلات مردم باشند، اظهار کرد: مدیران در سطح استان، مسئولیت شرعی دارند که تا آخرین لحظه برای خدمت به مردم تلاش کنند و اجازه ندهند کارها معطل بماند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha