دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: ادعای امارات درباره جزایر سه‌گانه بخشی از پازل توطئه‌ دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: حضرت خدیجه مال کثیر را در راه دفاع از اسلام و کمک به مسلمانان بخشید و خداوند هم به او نعمت کوثر عنایت فرمود. امروز هم مسلمانان در غزه و لبنان به کمک‌های ما و شما شدیداً محتاج هستند.

وی افزود: زنان ما به تبعیت از حضرت خدیجه سلام الله علیها طلا و جواهرات خود را و مردان ما به تبعیت از پیامبر اسلام و امیرالمومنین علیه السلام ثمرات باغ‌ها و سرمایه‌های خود را به مردم نیازمند غزه و لبنان کمک می‌کنند.

امام جمعه خورموج با یادآوری ۸ آبان سالروز شهادت بسیجی شهید محمد حسین فهمیده و روز نوجوانان بسیج دانش آموزی گفت: نوجوانان عزیز ما باید از این نوجوان سیزده ساله شهید، درس بصیرت و جوانمردی و شجاعت فرا بگیرند.

حجت الاسلام زاهددوست با اشاره به شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله و یحیی السنوار رئیس جدید دفتر سیاسی حماس گفت: دنیا بداند که اسرائیل با این ترورهای کور به نتیجه‌ای نخواهد رسید. بدون شک حاصل این خون‌های مطهر تنومند شدن درخت مقاومت و قوی‌تر شدن روز افزون حماس و حزب الله خواهد بود.

وی بیان کرد: این جنایات غیرت و صلابت و شجاعت رزمندگان مقاومت را روز افزون و گام‌های با صلابت آنها را در نابودی و محو رژیم صهیونیستی راسخ‌تر و استوارتر خواهد کرد.

خطیب جمعه خورموج گفت: به زودی انتقام ین خون‌های پاک را از دشمن خواهیم گرفت، و ما انتقام خون فرماندهان شهید و شهدای شهروند ایرانی را تنها به درک واصل کردن نتانیاهو و سران رژیم صهیونیستی و محو و نابودی آن رژیم خبیث می‌دانیم و به ذره ای کمتر از آن هم قانع نخواهیم شد.

حجت الاسلام زاهددوست در خصوص ادعای واهی مالکیت جزایر سه گانه خلیج فارس توسط امارات عربی بیان داشت: این ادعا هم بخشی از پازل توطئه‌ دشمن است که باید با قدرت در مقابل این توطئه آمریکایی اسرائیلی بایستیم. جزایر بو موسی تند بزرگ و کوچک از قرن‌ها قبل، متعلق به ایران بوده و تا امروز هم متعلق به ایران هست و در آینده هم متعلق به ایران باقی خواهد ماند و ادعای امارات و حمایت برخی کشورهای بی‌آبروی غربی هیچ مسئله‌ای را تغییر نخواهد داد.

امام جمعه خورموج گفت: باید سال‌ها قبل شرایط سکونت در این جزایر برای مردم فراهم می‌شد و دولت محترم باید تسهیلات و امکانات لازم برای سکونت در این جزایر فراهم نماید. به فضل الهی جمهوری اسلامی در خصوص تمامیت مرزی خود اعم از مرزهای زمینی و دریایی با احدی مماشات نخواهد کرد،و دست هر متجاوزی به مرزهای کشور را از مرفق قطع خواهد کرد.

وی در ادامه اتصال جاده روستای زائر عباسی دشتی به خورشهاب تنگستان را از مطالبات مردم دانست و گفت: این پروژه که شهرستان دشتی را به روستاهای ساحلی تنگستان متصل می‌کند پروژه مهم و حائز اهمیتی است و به اشتغال و رونق اقتصادی هر دو منطقه کمک می کند که امیدوارم با تلاش و پیگیری مسئولین این پروژه ارزشمند به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha