دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
سید محمد رضا هاشمی

حوزه/ استاندار سمنان گفت: با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری کنگره، ما باید هرچه سریعتر وارد مرحله عملیاتی، فضاسازی و اجرا در حوزه های مختلف بحث گنگره ملی بزرگداشت ۳ هزار شهید استان شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ در جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی بزرگداشت ۳ هزار شهید استان در محل دفتر امام جمعه سمنان گفت: کمیته ورزش و جوانان ستاد کنگره، سرود شهدای ورزشکار را تاکنون آماده سازی نموده و کمیته علمی فناوری و پژوهشی نیز بیش از ۵۰ مسابقه و برنامه پژوهشی و علمی با محور ایثار و شهادت را تاکنون شکل داده است.

وی افزود: یادواره شهدای خانگی و تجلیل از دختران شهدای استان توسط کمیته بانوان ستاد تاکنون انجام گرفته است.

هاشمی خاطر نشان کرد: ایجاد گروه و کانالهای مجازی ویژه شهدا در راستای تولید محتوا روزانه و بارگذاری وصیت نامه ها از دیگر اقدامات است.

استاندار سمنان در ادامه بیان داشت: تهیه سرود فاخر شهدای استان و ۱۲ رُمان فاخر از شهدای استان نیز از دیگر مواردی است که توسط کمیته فرهنگ و هنر کنگره در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: پخش وصیت نامه به صورت زیرنویس و اجرای برنامه رادیو نما با محوریت شهدای استان، از دیگر اقداماتی است که توسط کمیته سمعی و بصری ستاد کنگره، شکل گرفته و در حال انجام است.

استاندار سمنان در پایان گفت: نامگذاری معابر و بلوارها و همچنین تمثال و سردیس های شهدا در داخل شهرها و معابر نیز به صورت ویژه در دست اقدام قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha