دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
کد خبر: 1196787
۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
حمیدی نژاد

حوزه/ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در عالیشهر امروز  با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه شهر، معاون آموزش و پرورش شهرستان، جمعی از مسئولان و مدیران تعدادی از مدارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در عالیشهر امروز با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه شهر، معاون آموزش و پرورش شهرستان، جمعی از مسئولان و مدیران تعدادی از مدارس برگزار شد.

امام جمعه عالیشهر ضمن تقدیر از حضور پر شور دانش آموزان و مربیان در راهپیمایی ۱۳ آبان سال گذشته اظهار داشت: با تلاش و ترغیب مدیران و مربیان امسال هم ان شالله حضور دانش آموزان بسیار بهتر از سال گذشته باشد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در ادامه افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی همه ما امروز تکلیف سنگینی بر دوش داریم، مردم و مسئولین ایران باید قدرت و مقاوت خود را به هر شکلی نشان دهند و یکی از اینها که خیلی زیباست راهپیمایی های مختلف از جمله ۱۳ آبان می‌باشد که زیباترین شکل نشان دادن قدرت و مقاوت ایران اسلامی است.

وی بیان داشت: سیزده آبان که در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه آن است که این قشر آگاه و متعهد، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

به گزارش حوزه، در این جلسه مقرر شد راهپیمایی روز یکشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۹ صبح از میدان امام خمینی (ره) تا دبیرستان دخترانه ام سلمه برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha