دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
کد خبر: 1196795
۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
راهپیمایی 13 آبان

حوزه/ مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح روز یکشنبه از میدان قدس شروع و تا مصلی نماز جمعه بوشهر ادامه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان امروز به ریاست رحیمی فرماندار بوشهر و اعضای کارگروه فرهنگی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر در این جلسه با یادآوری ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام عنوان کرد: ۱۳ آبان هر سال یادآور رشادت‌ها و شهادت‌های عزیزانی است که در طول دوران انقلاب و نیز پیروزی انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

وی افزود: قطعاً مردم متدین و ولایتمدار شهرستان بوشهر بار دیگر با حضور حماسی خود مشت محکمی به دهان مستکبران عالم به ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های کودک کش خواهند زد.

فرماندار بوشهر بیان داشت: ضروری است همه اقشار مردم به ویژه جوانان و دانش آموزان به همراه خانواده های خود در راهپیمائی روز ۱۳ آبان که روز استکبارستیزی است حضوری پررنگ داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که امسال نیز همچون سالهای گذشته این مراسم باید به نحو احسن و با شکوه تر برگزار شود، خاطرنشان کرد: تمام ارگانها، نهادها،مدیران ادارات شهرستان بوشهر ضمن آمادگی و تمهیدات لازم، در کنار دانش آموزان در این مراسم حضوری پرشور داشته باشند.

رحیمی تصریح کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی و همچنین راهنمایی رانندگی تمهیدات لازم به منظور امنیت و کنترل ترافیکی مراسم را داشته باشند.

گفتنی است، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح روز یکشنبه از میدان قدس شروع و تا مصلی نماز جمعه ادامه دارد. همچنین سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین آقا جان پور رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha