سه‌شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 29, 2024
مسابقه قرآن

حوزه / سی و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج با حضور شرکت کنندگانی از پایگاه‌های مقاومت بخش ماهان در مرحله حوزه‌ای ماهان برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، عصر امروز سی و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج بخش ماهان با حضور شرکت کنندگانی از پایگاه‌های مقاومت ماهان، جوپار و محی آباد در مرحله حوزه‌ای برگزار شد.

خانم امیرماهانی فرمانده حوزه بسیج خواهران نرجس ماهان در حاشیه برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج، اظهار داشت: مرحله حوزه‌ای سی و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج عصر امروز در محل حسینیه مسجد جامع شهر ماهان برگزار شد.

وی افزود: سطح این دوره از مسابقات و رشته‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شده که عموم بسیجیان و آحاد مردم بتوانند در این مسابقات شرکت نمایند.

وی تصریح کرد: جهت بهره‌وری کامل از این رویداد، تلفیقی از آموزش و رقابت را در این طرح در نظر گرفتیم و به فضل خدای متعال شاهد مشارکت حداکثری در این مسابقات بودیم.

فرمانده حوزه بسیج خواهران ماهان، بیان کرد: در این دوره از مسابقات حدود ۱۳۵ نفر در رشته حفظ قرآن از یک جز تا سی جز کامل، حفظ ۱۰ فراز قرآنی با ترجمه در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان، حفظ بیست حکمت نهج البلاغه و حفظ دعای ۲۴ صحیفه سجادیه شرکت نمودند که نفرات اول هر رشته جهت مسابقات مرحله‌ای اعزام خواهند شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha