سه‌شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 29, 2024
امام جمعه شهرستان کامیاران

حوزه/ امام جمعه شهرستان کامیاران گفت: شهدا بزرگ مردانی هستند که از مقام و جایگاه بالایی برخوردار بوده و چراغ راه در جامعه می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، حجت الاسلام اسدی؛ امام جمعه شهرستان کامیاران امروز در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان با آرزوی صبر و استقاومت برای خانواده شهیدان، در سخنانی اظهار کرد: شهادت اجر و پاداش بزرگی دارد، همانگونه که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «هرگز گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.» بنابراین شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی داده می‌شوند.

امام جمعه شهرستان کامیاران گفت: شهدا بزرگ مردانی هستند که از مقام و جایگاه بالایی برخوردار بوده و چراغ راه در جامعه می باشند.

حجت الاسلام اسدی بر تداوم راه شهدا تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم خدا به خانواده معظم شهدا صبر و شکیبایی دهد و این شهیدان گرامی با اباعبدالله (ع) و انبیای عظام محشور شوند و خدای متعال به ما توفیق این را بدهد که بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و قدر خانواده گرامی شهدا را بدانیم.

گفتنی است که حجت الاسلام اسدی؛ امام جمعه کامیاران از آغاز امامت جمعه در این شهرستان، دوشنبه ها با خانواده های شهدا و جانبازان دیدار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha