سه‌شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 29, 2024
زب

حوزه/ کوچکی گفت: شهدا به عهدی که با خدا بسته بودند وفا کردند و با اطاعت از خدا و دستورات پیامبر(ص) به مقام بالا در دنیا و آخرت دست پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، شانزدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان همراه با بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت امشب با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، مرثیه سرایی ذاکر اهل بیت(ع) مسعود پیرایش، روایتگری جواد تاجیک و با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، خانواده شهید مدافع حرم شهید جواد محمدی، و جمعی از مسئولان و روحانیون در مسجد بقیه الله این دانشگاه برگزار شد.

کوچکی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای سلامت، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، اظهار داشت: شهدا به عهدی که با خدا بسته بودند وفا کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با بیان اینکه مسیر اطاعت از خدا و دستور پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) بر روی هیچ کس بسته نیست، ابراز کرد: شهدا با اطاعت از خدا و دستورات پیامبر(ص) به مقام بالا در دنیا و آخرت دست پیدا کردند.

کوچکی، با بیان اینکه شهدا برای دفاع از دین با دشمن جنگیدند، ابراز کرد: شهدا عبد خدا و مطیع رسول خدا بودند و با انتخاب راه درست رستگار شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه در وصیت نامه اکثر شهدا بر نماز جماعت و جمعه، روزه و حجاب تاکید زیادی شده است، گفت: شهدا برای حفظ نظام اسلامی ایران و اطاعت از ولایت فقیه تاکید زیادی داشتند.

کوچکی، ضمن گرامی داشت ۱۲ آبان سالروز حماسه و ایثار کاشان، خاطرنشان کرد: در این روز ۹۶ شهید تازه تفحص شده گردان امام محمد باقر (ع) در روز ۱۲ آبان سال ۱۳۷۳ در کاشان تشیع شدند و به همین مناسب این روز به نام روز حماسه و ایثار کاشان نامگذاری شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha