پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024

مسئول تبليغات سفرمقام معظم رهبري، ازاشتياق فراوان مردم وطلاب براي استقبال ازرهبري خبرداد وگفت: بسياري ازمردم قم از روزها پيش براي سلامتي مقتدای خود به ذبح قرباني پرداخته و گوشت آن را بين نيازمندان توزيع نموده اند.

به گزارش مركز خبر حوزه، حجت الا سلام والمسلمين نبوي  در نشست مديران ومعاونان آموزش وتبليغ مدارس علميه قم كه شب گذشته در مجتمع شهيد صدوقي برگزار شد، شایعه تفاوت ديدگاههاي رهبري با مراجع را ازجمله تبليغات سوء و روش هاي جذب طرفدار مخالفين و دشمنان برشمرد وتصريح كرد : سفر مقام معظم رهبري به قم  تمام اين تبليغات سوء را از بين مي‌برد و جايگاه  دشمنان را دچار فرو پاشي خواهد كرد ، همچنین استقبال پرشكوه از ايشان نيز ضربه اي محكم به استكبار وكفار خواهد بود  .

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه، اين سفر را داراي ابعاد استاني ،ملي و بين المللي توصيف كرد و گفت : در بعد بين الملل دستاوردهاي رهبر معظم انقلاب موجب قوت قلب تمام شيعيان جهان خواهد شد

وی،از اشتياق فراوان مردم وطلاب براي استقبال از رهبري خبر داد و ياد آورشد: بسياري از مردم قم از روزها پيش براي سلامتي مقام معظم رهبري به ذبح قرباني پرداخته و گوشت آن را بين نيازمندان توزيع نمود ه اند.

حجت الا سلام والمسلمين نبوي،  با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ نمودن سفر مقام معظم رهبری، ابراز داشت : عده ای ازجريانات سال گذشته سوء استفاده کرده و به بيان برخي شايعات پرداخته و طرفداران خود را به آن مشغول نمود ه اند، اما با سفر معظم له به قم آنها شاهد از بين رفتن جايگاه خود شده و نسبت به اين سفر موضع گيريهايي نمود ه اند.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه اين دسيسه را جرياني هماهنگ شده از سوي دشمنان و معاندان اسلام و ايران دانست و گفت : در اين جريان چه در داخل  وچه در خارج كشور طرفداران نقاق باهم متحد و به فتنه افكني پرداختند.

*اهانت به اهل سنت بزرگترين خدمت به كفار

وي در بخش پاياني سخنان خود با تاكيد بر مسئله وحدت، اهانت به اهل سنت را خدمتي به كفار برشمرد و ابراز داشت: اگر امروز به دنبال معرفی حقانيت تشيع به جهان هستيم، بايد از روش هاي درست و بدون توهين به آن بپردازيم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha