چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

مدیر امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم (ع) قم، ازبرگزاری جشن ازدواج دانشجویی در روز دانشجو در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام تقدسی نیا با تشریح برنامه‌های 16 آذر، روز دانشجودر دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: روز دانشجو، نماد دانش و عینیت بخشیدن به آرمان های بلند انقلاب اسلامی، نمایش قدرت علمی دانشجویان و فتح قله های بلند علم و معنویت است.

وی افزود: دراین روز حجت الاسلام و المسلمین ارسطا، رییس دانشگاه، پیامی را خطاب به دانشجویان صادر خواهد نمود.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم (ع) گفت: طی هفته دانشجو، نمایشگاهی از فعالیتهای علمی، پژوهشی در این دانشگاه دایر می گردد که درآن کلیه فعالیتهای علمی و پژوهشی دانشجویان اعم از کتاب، مقاله و پایان نامه به نمایش گذاشته خواهد شد، همچنین ویژه نامه ای نیز به مناسبت 16 آذر روز دانشجو تهیه و منتشر خواهدشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه باقر‌العلوم‌(ع)، وی بازدید از خوابگاه دانشجویان را یکی دیگر از برنامه های روز دانشجو دانسته و یادآور شد: مسولین دانشگاه در این روز به خوابگاه دانشجویان خواهندرفت تا از نزدیک با مشکلات و خواسته های آنان آشنا شوند.

حجت الاسلام تقدسی نیا، برگزاری جشن ازدواج دانشجویی را نیز از برنامه های روز دانشجو ذکر کرد وافزود: مراسم جشن 18 زوج از دانشجویان و دانش پژوهان دانشگاه نیز با حضورکارشناسان و خانواده مزدوجین در این مرکز علمی برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha