دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024

بیژن نوباوه گفت: ولایت فقیه یک جریان علمی است و ما نقطه قوت نظام را ولایت فقیه می‌دانیم که مانند پدری فهیم جامعه را به پیش می‌برد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی مرکز خبر حوزه، با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در اسلام اظهار داشت: انقلاب ما ثابت کرده تنها عنصری که بیش از همه در مسیر ایستادگی در برابر دشمن نقش‌آفرینی کرده و باعث شده در این30سال با قدرت ایستاده و عملکرد خوبی داشته باشیم، اصل ولایت فقیه،است.

بیژن نوباوه با بیان این مطلب که بهتر از ولی فقیه کسی نمی تواند رهبری نظام اسلامی را عهده‌دار شود گفت: رهبری نظام اسلامی یک مجتهد جامع‌الشرایط و با رفتارپسندیده است که برای خود چیزی نمی‌خواهد و اگر روزی بخواهد، بر مبنای قانون اساسی خودبه‌خود از ولایت حذف می‌شود.

وی با اشاره به این که شاهد برخی کشورها در همسایگی خود هستیم که در اثر نبود رهبری ضربه می‌خورند در حالی که قیام های روزانه نیز دارند، افزود: بزرگ‌ترین امتیاز نظام ما وجود رهبری مانند امام خمینی (ره)بود و همین عالم مجاهد موضوع ولایت مطلقه فقیه را تعریف کرده اند، بنابراین کسانی که مخالف ولایت فقیه هستند، مخالف امام‌(ره) می‌باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام این‌که هر چیزی غیر از اصل 110 قانون اساسی در مورد ولایت فقیه مطرح شود انحراف است گفت: در غیر این صورت جای اظهار نظر برای هر آدم پوچی باز می‌شود.

وی مسئله رهبری را یک مسئله علمی دانست و گفت: بحث ولایت فقیه یک جریان علمی است و ما نقطه  قوت نظام را ولایت فقیه می‌دانیم.

نوباوه افزود: مقام معظم رهبری در مورد آگاهی اسلامی و آگاهی مردم در منطقه وبیداری ملت‌ها خبر دادند و حتی بیداری در کشورهای غربی را اولین بار ایشان مطرح کردند و دیدیم که بعد از آن جریان اسپانیا اتفاق افتاد، این‌ها حاکی از یک اشراف کامل است که می تواند جامعه را به پیش برده و به اهدافش برساند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان تاکید کرد: جامعه جهانی به ایران اسلامی به افتخار می‌کند و همین اعراب در حال حاضر افتخار می‌کنند که نظام اسلامی در ایران شکل گرفته است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha