چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

حجت الاسلام و المسلمین احمد زادهوش گفت: پیام رسانی و تبلیغ دینی ، زمینه ظهور امام عصر (عج) را مهیا می دانسته و گفت:‌ پیام مهدویت ‌همان پیام عاشورا و فاطمیه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معاون فرهنگی- تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در همایش مبلغان نیمه شعبان که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این پیام رسانی باعث می شود که عقل بشر بیش از پیش رشد کند و طبعا هر چقدر این رشد بیشتر شود، ما به زمان ظهور نزدیک تر می شویم.

وی افزود: انسان علاوه بر رشد جسمی و ظاهری باید به مرتبه رشد عقلی نیز برسد، چرا که در غیر این صورت، قدر سرمایه های واقعی را نمی داند و نمی تواند از آن حفاظت کند.

حجت الاسلام و المسلمین زادهوش همچنین با بیان این که انسان کامل و حجت بالغه الهی ، بزرگترین سرمایه بشری است، خاطرنشان کرد: متاسفانه انسان ها این سرمایه را نشناختند و از آن حراست نکردند و به همین خاطر این چراغ های همیشه فروزان بشری از آن ها گرفته شد و اینک ما در عصر غیبت حجت خدا به سر می بریم.

وی با بیان این که امروز بشریت در دوران بی حوصلگی و بی آرامشی است و از قدرت های ظالم و فرقه های غیرالهی خسته شده است، گفت: بشریت همواره به دنبال مطلوب و معشوق واقعی خود بوده است، اما مشکل آن جاست که هنوز رشد کامل برای او محقق نشده است.

معاون فرهنگی- تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: به این خاطر است که می بینیم با وجود پیشرفت های مادی و تکنولوژیکی بشر، قدرتمندترین کشورها، بزرگترین زندان ها را برای انسان ایجاد کرده اند.

وی همچنین با اشاره به جایگاه قم در روایات و نیز حساسیت رسالت مبلغان، اظهار داشت: پیام مهدویت همان پیام عاشورا، فاطمیه و ماه مبارک رمضان است و لذا مبلغان به همان میزان که در آن ایام به فعالیت های تبلیغی اهتمام دارند، باید در عرصه مهدویت نیز جدیت داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha