یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
سرایی - سپاه عاشورا تبریز

حوزه/ تشیع لندنی که در کلام رهبری وجود دارد، چیست؟ آیا انگلستان دلش برای امام حسین (ع) و تشیع می سوزد؟. آنها می خواهند از دل شیعه، فتنه ای به وجود آورده و پیام اصلی عاشورا یعنی زیر بار ذلت و خواری نرفتن را منحرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام سرایی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی، شب گذشته در مراسم یادواره شهداء با اشاره به عملیات های بی نظیر رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، گفت: اخلاص، رمز بقاء دفاع مقدس و شهداء است.

وی با اشاره به خطبه ۳ نهج البلاغه ادامه داد: حضرت علی (ع) فرمودند" اگر راه را پیدا کردید، زیادی دشمن شما را نترساند". در عاشورا این کلام در تقابل ۷۲ نفر در برابر ۳۰ هزار نفر معنا پیدا کرد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس نیز امام خمینی (ره) با کلام گهربار مکتب عاشورایی را زنده کردند و رزمندگان با اتکاء به خدای متعال و با فداکاری هایی که در تاریخ نظیر ندارد، صحنه جنگ را تغییر دادند.

حجت الاسلام سرابی، شهدا را مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: امروز ما عزت و سرافرازی و آرامش و امنیت خود را مدیون خون شهداء هستیم، مبادا آنها فراموش شوند.

وی با طرح سئوالی در خصوص موجودیت تشیع لندنی، افزود: تشیع لندنی که در کلام رهبری وجود دارد چیست؟ آیا انگلستان دلش برای امام حسین (ع) و تشیع می سوزد؟. آنها می خواهند از دل شیعه فتنه ای به وجود آورده و پیام اصلی عاشورا یعنی زیر بار ذلت و خواری نرفتن را منحرف کنند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادآور شد: امروز الگوی دفاع مقدس با توطئه دشمنان مبارزه می کند و سوریه و عراق را حفظ کرده و رزمندگان را در برابر داعش که زاده غرب و آمریکا است، به پیروزی می رساند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha