سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

کتابخانه آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) براساس تفاهم نامه ای، به "كنسرسيوم محتوای ملی" پيوست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این تفاهم نامه طی جلسه ای با حضور مسئول کتابخانه و مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) و مسئول اجرایی کنسرسیوم محتوای ملی منعقد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی مسئول کتابخانه آستانه مقدسه قم در این رابطه اظهار داشت: "کنسرسیوم محتوای ملی" تلاشی جهت هماهنگ سازی و یکپارچه سازی اطلاعات ارائه شده توسط مهمترین کتابخانه ها و مراکز ارائه دهنده محمل های اطلاعاتی است.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه با توجه به دعوت مرکز کنسرسیوم محتوای ملی از کتابخانه آستانه مقدسه قم صورت گرفت و در سال جاری اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام احمدی با بیان این که مقدمات اجرای تغییر رویکرد کتابخانه آستانه مقدسه در سال جاری فراهم شده است، خاطرنشان کرد: درسال 90 این کتابخانه از سیستم قفسه بسته به سیستم قفسه باز تغییر خواهد یافت.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)  با بیان این که کتابخانه قفسه باز مجهز به سیستم " آر اف آی دی" و امانت دهی کتاب به صورت اتوماتیک خواهد بود عنوان

کرد:تاکنون تعداد 12097 عنوان کتاب اصلاح و بین مخزن ویژه خواهران و برادران تقسیم خواهد شد.

براساس گزارش روابط عمومی آستانه مقدسه، وی در پایان یادآورشد: در حال حاضر تعداد 10 قفسه کتاب در رواق معرفت ویژه برادران و 10 قفسه کتاب دیگر در رواق حضرت خدیجه(س) ویژه خواهران قرار دارد که به صورت قفسه باز و هر کدام شامل 125 عنوان کتاب هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha