دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024

مدیر اداره فرهنگی و هنری مجتمع آموزش عالی فقه(حجتیه) قم، برنامه­های دهه فجر طلاب و فضلای غیرایرانی این مرکز را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام مهدی فتحی در گفت­وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت فعالیت­های فرهنگی در دهه فجر، گفت: تبيين آرمان‌های انقلاب، نقش امام خمينی(ره) و انقلاب اسلامی ايران در عرصه بين‌الملل و بيداری كنونی كشورهای اسلامی، موضوعاتی است كه باید طلاب غیرایرانی به خوبی اهميت آن را دريابند و به ديگران منتقل سازند.

مدیر اداره فرهنگی و هنری مجتمع آموزش عالی فقه، تبیین پیام و ابعاد شکل­گیری انقلاب اسلامی را برای طلاب امری ضروری دانسته و افزود: انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده است و خون­های زیادی برای استقرار آن و احیای ارزش­ها، ریخته شده و باید با گرامیداشت یاد و خاطره آن دوران و پاسداشت زحمات فجرآفرینان، اهداف والای آنها که همان گسترش عدالت اسلامی و فرهنگ دینی در جامعه است، زنده سازیم.

وی با اشاره به برنامه های مجتمع آموزش عالی فقه برای آشنایی طلاب غیریارانی با انقلاب اسلامی، ابراز داشت: فضای این مرکز با بنرها، پوسترهای انقلابی با محتوای"فرمایشات حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و بزرگان و شخصیت­های جهان در مورد انقلاب اسلامی و شهدا" مزین شود تا ابعاد گسترده این انقلاب را به شکل ملموسی به طلاب غیرایرانی نشان دهیم.

حجت­الاسلام فتحی، تهیه ویژه­نامه­ای با موضوع دهه فجر  را یکی دیگر از برنامه های اعلام کرد و افزود: استفاده از استادان انقلابی، استفاده از ظرفیت های تشكل‌های فرهنگی طلاب و پخش کلیپ­های انقلابی پس از نمازهای ظهر و عصر، از دیگر برنامه‌ها در اين دهه به شمار می‌رود که با استقبال طلاب غیرایرانی روبه­رو شده است.

مدیر اداره فرهنگی و هنری مجتمع آموزش عالی فقه با اشاره برگزاری مسابقات ورزشی طلاب در دهه فجر با عنوان "جام فجر"، خاطرنشان كرد: برپایی اردوی مشهد مقدس برای مقام­آوران ورزشی در ایام دهه فجر از دیگر برنامه­ها می باشد.

وی در پایان با اشاره به مراسم گرامیداشت ایام دهه فجر، یادآور شد: روز 19 بهمن، مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، با سخنرانی حجت­­الاسلام والمسلمین احمدی­تبار از اساتید حوزه و مداحی آقای حسینی نژاد، در مسجد مجتمع آموزش عالی فقه(حجتیه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 313/14

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha