دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کد خبر: 329909
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
بیژن نوباوه

بیژن نوباوه وطن، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به جایگاه برجسته فرهنگ در نظان اسلامی گفت؛ این حوزه همواره مورد توجه امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

وی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه افزود اینکه مقام معظم رهبری هر بار با اصطلاح جدیدی از فعالیت های ضد فرهنگی دشمن نام می برند برای این است که همه چیز ما و زیربنای انقلاب ما، فرهنگ است.

نایب رئیس فرهنگی مجلس تصریح کرد دشمن در این حوزه بسیار فعال است و راه اندازی 140 شبکه فارسی زبان بیش از هر چیزی برای اثرگذاری بر فرهنگِ جامعه است.

مشکل اصلی حوزه فرهنگ، بودجه نیست

بیژن نوباوه وطن گفت؛ مشکل اصلی حوزه فرهنگ، بودجه و مسایل مادی نیست بلکه مدیریتی است، این تصور اشتباهی است که گاهی فکر می‌کنیم مشکل بودجه ای داریم؛ بلکه باید با مدیریت جهادی و عزم جدی ملی مانند سال‌های دفاع مقدس به جنگ فرهنگی با دشمن بروید.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد نباید با این موضوع به طور شعاری برخورد کرد، بلکه باید مدیریت جهادی مسئولانه را به کار گرفت.

وی افزود غربی ها برای پیشبرد نظام ارباب و رعیتی، هزینه های میلیاردی خرج میکنند که امروزه در رسانه، هنر، سینما، تئاتر و ... قابل مشاهده است، هدف اصلی آنان، خدشه وارد کردن به فرهنگ است و چون ما کشوری انقلابی هستیم درصدد حمله به اساس انقلاب ما یعنی فرهنگ هستند؛ در واقع آنان فکر میکنند ما به ارکان نظام ارباب و رعیتی آنان خدشه وارد کرده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha