سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت‌الاسلام فرخ فال

حوزه همواره قدردان اساتید خود است و قطعا این نهاد بزرگ علمی کشور با تلاش مجدانه و مخلصانه اساتید، روز به روز در حال رشد و تکامل و پویایی بیش از پیش است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال، ظهر امروز در اجلاسیه اساتید مراکز تخصصی حوزه، در مدرسه عالی دارالشفاء قم، با اشاره به جایگاه اساتید در حوزه، گفت: حوزه همیشه قدردان اساتید خود است و قطعا این نهاد بزرگ دینی و علمی با تلاش مجدانه و مخلصانه اساتید، در مسیر رشد و تکامل و پویایی بیش از پیش حرکت می کند.

مدیر حوزه علمیه استان قم با اشاره به فرایند برگزاری این اجلاس، افزود: چندی پیش اجلاسیه اساتید سطح عالی و خارج حوزه برگزار شد و با نظر بزرگان حوزه، این دو اجلاس یعنی اساتید تخصصی و اساتید عالی از هم تفکیک شد که دلیل آن احترام گذاشتن به هر کدام از این دو قشر فرهیخته حوزه و ایجاد فضایی برای تکریم جداگانه آنها است.

وی همچنین با تقدیر از حمایت های مدیر حوزه های علمیه کشور از مراکز تخصصی، ادامه داد: آیت‌الله حسینی‌بوشهری به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه نقش بسیار مهمی در بهبود روند فعالیت این مراکز دارند و ساعات بسیاری در روز را به برگزاری جلسات برای حل مشکلات موسسات تخصصی اختصاص می‌دهند.

مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور یادآور شد: طرح این مطلب از آن جهت بود که اساتید بدانند که حوزه و مدیران عالی حوزه قدرشناس آنان هستند و خوشبختانه امروز با تلاش وسیع، بسیاری از این مشکلات حل شده و یا در مسیر حل شدن قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha