چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 337637
۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
6

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان از فعالیت 17 رشته تخصصی در این استان خبر داد و گفت: اجرای طرح رشته های تخصصی در سطوح دو و سه موجب شده که نظم بیشتر و بهتری در روند آموزشی طلاب ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از مشهد ، در اين اجلاس يك روزه كه با حضور بيش از 120 نفر از مسئولان آموزش مدارس برادران استان هاي خراسان٬ در مدرسه علميه سليمانيه مشهد برگزار شد، حجت الاسلام مجتبي مهدوي، معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان گفت: استفاده از نسل جوان در مدیریت مدارس موجب شده که در روند کار آموزشی و پژوهشی رشد خوبی داشته باشيم.

وی ادامه داد: پیگیری مسائل و موضوعات جدید آموزشي و پژوهشي با این روند آغاز گرديد و مدارس و مراکز تخصصی افزايش يافت؛ به طوری که در حال حاضر بیش از 17 رشته در سطح دو و سه در این حوزه وجود دارد که از مطالبات مقام معظم رهبری بوده است.

وی با بیان این که اجرای طرح رشته های تخصصی و نیز مدارس تحت برنامه در سطوح دو و سه موجب شده که نظم بیشتر و بهتری در روند آموزشی طلاب ایجاد شود، ابراز داشت: معدل سطح دو و سه با اجرای این طرح ها افزایش خوبی داشته است.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان با اشاره به فعالیت ها و رشد پژوهشی طلاب در فراخوان های مختلف حوزه علمیه خراسان و کشور، افزود: مهارت های پژوهشی، طلاب را به صورتی بهتر دست به قلم کرده و در مقطع سطح یک دغدغه پژوهشی ایجاد شده و آنان در موضوع درسی خود تحقیق کرده و ارائه مي دهند.

برپایه این گزارش، شرکت کنندگان در این همایش ضمن بیان نظرات خود و دیدگاه های مورد نظر، به مرور آیین نامه ها پرداخته و با وظایف خود در سال تحصیلی جاری بیشتر آشنا شدند.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha