سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
محمودی گلپایگانی

حوزه/ امروز متأسفانه مسیحیت بازیچه سیاست مداران منحرف دنیای غرب مانند اوباما شده است و آیا حضرت مسیح(ع)، جنایات آمریکا، اسرائیل و انگلیس و این همه خونریزی و کشتار انسان های بی گناه را تأیید می کند؟.

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی محمودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با تبریک میلاد فرخنده حضرت مسیح علیه السلام، خطاب به رهبران مسیحیت دنیا گفت: رهبران مسیحی باید آئین توحیدی مسیح را آن گونه که هست به جهانیان معرفی کنند، درمقابل زورگویی ها و جنایات دنیای استکبار ایستادگی کرده و در برابر تحریف، تخریب و تشویش اذهان نسبت به آئین ها و سنن الهی به روشنگری بپردازند.

وی با بیان این که مسیحیت یک دین الهی و توحیدی است و ما مسلمانان هم به این آئین، پیامبر بزرگوارش و انجیل واقعی اعتقاد و ایمان داریم، ادامه داد: امروز مسیحیت بازیچه سودجویان و فرصت طلبانی شده است که خود را سیاست مدار می دانند، درحالی که دروغ گو و حقه باز بوده و در واقع از یک آئین توحیدی سوء استفاده می کنند.

امام جمعه ورامین، رسالت رهبران دین مسیح را در شرایط امروز دنیا بسیار خطیر توصیف کرد و افزود: اسلام و مسیحیت مشترکات فراوانی داشته و در واقع اسلام مکمل آئین مسیح است، ولذا زمینه گفت و گو و نزدیکی بین این ادیان الهی و توحیدی وجود دارد و د راصل این یک اتفاق نظر برای پیوندی مبارک به شمار می رود.

وی انتظار ظهور را نقطه اتفاق و اشتراک ادیان عنوان کرد و گفت: انتظار ظهورمنجی، نقطه اتفاق همه ادیان الهی است، لذا باید این اتفاق نظر را به خوبی دید و برای ظهور زمینه سازی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی، حقیقت توحید را روح مشترک همه ادیان الهی خواند و یادآورشد: دعوت به توحید، اجتناب از طاغوت ها و زورگویان، دفاع از محرومان، محبت به انسان ها و جوامع بشری و توجه به ارزش های اخلاقی و انسانی روح تمامی ادیانی است که انبیای الهی آورنده ی آن ها بوده اند.

وی با اشاره به تحریف کتاب مقدس انجیل به دست فرصت طلبان، گفت: درست است که انجیلی که امروزدراختیار ماست، تحریف شده است، اما درعین حال همین انجیل هم در بسیاری از موارد و در اصول نشان می دهد مسیح علیه السلام هم به دنبال دعوت مردم به توحید و خداپرستی، عدالت، محبت به دیگران و مقابله با زورگویان و زیاده خواهان بوده است.

امام جمعه ورامین با بیان این که رهبران و بزرگان مسیحیت باید با معرفی حقیقت وجودی آئین مسیح علیه السلام، نگذارند چهره مسیحیت بیشتر از این در دنیا تخریب شود، گفت: آیا اگر امروز حضرت مسیح علیه السلام بود، جنایات آمریکا، اسرائیل و انگلیس را تأیید می کرد؟ آیا این همه خونریزی و قتل و کشتار انسان های بی گناه توسط گروه های تکفیری و داعش که با حمایت کمپانی های صهیونیستی و مسیحی، به نام دین و در اصل ضد بشریت صورت می گیرد را تأیید می کرد؟

حجت الاسلام والمسلمین محمودی در پایان گفت: امروز متأسفانه مسیحیت بازیچه سیاست مداران منحرف دنیای غرب مانند اوباما شده است، یعنی کشورهایی مثل آمریکا، انگلیس و سایر کشورهایی که ادعای اعتقاد به مسیحیت دارند، آئین واقعی مسیح را در کشورهایشان اجرا نمی کنند و در واقع دست های نفاق و انحراف و طمع ورزی نسبت به سایر ملت ها در این کشورها وجود داشته و مسیحیت را مستمسکی قرارداده اند تا پشت پرده مسیحیت و به نام مسیح به بشر ظلم کنند.

انتهای34/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha