دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
فعالان فرهنگی قم

حوزه/ یازدهمین نشست فعالان فرهنگی و سیاسی استان قم چهارشنبه شب در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این نشست با حضور حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، محمد حسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و انجمن‌های اسلامی اصناف، دانشجویی، اداری، کارگری، و فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان قم از سوی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

در ابتدای نشست حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی ضمن محکوم کردن اقدام هتاکانه روزنامه شارلی ابدو فرانسه گفت: این گونه اعمال موجب می‌شود، مسلمانان روز به روز مقاوم تر و همدل تر شوند، ما عاشقان اهل‌بیت(ع) باید همیشه در سنگر باشیم و همه وقایع را رصد کنیم و در مقابل آن‌ها بایستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود:  به لطف خدا و برکت وجود امام(ره)، مردم ایران قیام کردند و طاغوت را از این کشور بیرون راندند، ولی این پایان کار نیست، باید مراقبت از انقلاب ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: انجمن‌های اسلامی از ابتدا احساس وظیفه کردند و وارد صحنه شده و از انقلاب دفاع کردند، در آغاز حضور آن‌ها کاملاً محسوس بود و اگر آن‌ها نبودند نهال تازه به وجود آمده انقلاب صدمه می‌دید.

در ادامه محمد حسن آصفری با اشاره به ریشه چالش‌هایی که گاهی با آن‌ها مواجه می‌شویم بیان کرد: لازم هست بدانیم که اطراف ما چه می‌گذرد باید هوشیار باشیم و  این‌گونه جلسات روشنگرانه را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه بحث‌هایی که غربی‌های برای مقابله با تروریست مطرح می‌کنند یک ژست سیاسی است گفت: کسانی که ائتلاف مقابله با تروریست‌ها را مطرح می‌کنند اگر جلوی اعزام نیرو به داعش را بگیرند و یا از داعش نفت نخرند تاکنون داعش برچیده شده بود.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha