چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
معاونت اداری و مالی حوزه

حوزه/ سومین نشست کارشناسان فنی عمران حوزه های علمیه، امروز در ساختمان اداری مالی حوزه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این نشست یک روزه که مهندسین  مدیریت های استانی حوزه حضور داشتند، حجج اسلام و المسلمین آبادی پیشه معاون اداری مالی حوزه های علمیه، مصطفوی مدیر حقوقی مرکز مدیریت حوزه و آقای مجاهدی دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه سخنرانی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین  آبادی پیشه در سخنانی گفت: کارشناسان فنی عمران، نقش مهم نظارتی بر پروژه های کلان مرکز مدیریت و بهتر شدن کارها و پیشرفت سریع پروژه های عمرانی دارند.

وی افزود: کارشناسان به عنوان مهندس ناظر بر کارهای عمرانی و پروژه های در حال احداث در همه ابعاد از لحاظ کیفیت و کمیت نظارت دقیق دارند.

در ادامه مجاهدی نیز در سخنانی گفت: معماری در جمهوری اسلامی بسیار متفاوت  از معماری ها در سایر کشورها می باشد از این لحاظ باید معماری ها مطابق با نظام جمهوری اسلامی و با شان حوزه باشد.

وی افزود: معماری در جمهوری اسلامی ایران بر آمده از ایده و مهندسین خلاق است  و مهندس ناظر موفق، کسی است که آینده نگری خوبی در طراحی ها داشته باشد.

خاطرنشان می شود: در این همایش مباحث فنی و عمرانی و معماری اسلامی به صورت کارگاهی از سوی اساتید مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha