جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
علی عباسی - مدیر حوزه قزوین

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: همکاری های بسیاری بین طلاب جهادگر و مردم وجود دارد که نشان دهنده پیوند عمیق و نا گسستنی مردم وروحانیت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی  با حضور درروستای نارنده از توابع بخش کوهین از نزدیک در جریان فعالیتهای جهادی طلاب وروحانیون مدارس حوزه های علمیه قزوین قرار گرفت.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های دست اندرکاران برگزاری این برنامه جهادی، گفت: خوشبختانه امسال هم طلاب وروحانیون قزوین در مدت 10 روز، در روستای نارنده که از توابع بخش کوهین است، فعالیت های جهادی خود را ادامه می دهند.

وی ادامه داد: امروز طلاب وروحانیون همانند دوران دفاع مقدس که کارهای جهادی وسازندگی را انجام می دادند با همان  روحیه جهادی مثال زدنی، این خدمت را در روستا ها ومناطق محروم ارائه می کنند، خدمتی که به مردم ارائه می دهند مورد رضای خداوند بوده واجر فراوانی برای آنان به همراه خواهد داشت.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین در رابطه با حضور طلاب وروحانیون در مناطق محروم وروستا ها، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقبال اهالی روستا ها از حضور روحانیون و طلاب جهادگر بسیار چشمگیر بوده و همکاری های بسیار زیادی را با این برادران در روستا ها انجام می دهند که نشان دهنده پیوند نا گسستنی مردم وروحانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در رابطه با کارهای خدماتی وعمرانی که طلاب جهادگر در این مدت باید انجام دهند، اظهارداشت: طلاب وروحانیون در این مدت 10 روز در این روستا به ساخت مسجد، احیای کانال آب شرب روستا، ساخت مدرسه و جاده اقدام کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha