یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
کد خبر: 361122
۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
خانواده

حوزه/ کارگاه «خانواده معنوی» ویژه طلاب متأهل و تازه مزدوج با حضور یکی از کارشناسان برجسته خانواده حوزه علمیه قم، در دزفول برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام منصور کیانی، مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اهمیت توجه به خانواده‌های طلاب، به‌ویژه طلاب تازه متأهل شده، اظهار داشت: معاونت تهذیب این مدرسه، همواره اهتمام زیادی را برای آموزش مسائل زناشویی به طلاب متأهل دارد، که بر همین اساس، هرچند مدت یک‌بار، دوره‌هایی در این زمینه را برگزار می‌کند.

وی بر ضرورت آشنا کردن هرچه بیشتر طلاب با مسائل زناشویی و خانوادگی سخن گفت و افزود: به دلیل اینکه طلاب معمولاً درگیر مباحث درسی و تبلیغی هستند، کمتر با مسائل زناشویی آشنایی دارند، به همین دلیل ما این دوره‌ها را برای تقویت روابط فردی و زناشویی برگزار می‌کنیم.

حجت‌الاسلام کیانی، در ادامه از اجرای کارگاه «خانواده معنوی» ویژه طلاب متأهل و تازه مزدوج شده خبرداد و گفت: این کارگاه با حضور یکی از کارشناسان برجسته خانواده حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

این استاد مدرسه علمیه دزفول، با اشاره به مباحث تعیین‌شده برای این همایش، اذعان داشت: اخلاق و زی طلبگی، روش‌های همسر داری، روش‌های مواجهه با مشکلات و... برخی از مباحثی است که قرار است در این همایش مطرح شود.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، با اشاره به زمان و مکان برگزاری این همایش، بیان داشت: همایش خانواده معنوی فردا یک‌شنبه ساعت 16 در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha