چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
موسسه امام

حوزه/ دبیر کل انجمن فارغ التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) از برگزاری سی امین نشست این انجمن با عنوان « راهکارهای مقابله با نفوذ دشمنان » خبر داد.

حجت الاسلام علی مصباح در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان خبر فوق افزود: انجمن فارغ التحصیلان ، بر اساس یک برنامه از پیش تعیین شده، دو نشست عمومی برگزار می کند که غالبا فارغ التحصیلانی که عضو انجمن هستند، با رغبت و علاقه در این نشست شرکت می کنند.

وی با اشاره به فواید این نشست ها خاطر نشان کرد: در این نشست، از طرفی فارغ التحصیلان گرد هم آمده و به تبادل نظر می پردازند و از طرف دیگر فارغ التحصیلانی که در نهادهای دیگر مشغول به خدمت شده اند، از فعالیت ها و برنامه های جدید مؤسسه ، اطلاع می یابند. هم چنین معمولا در این نشست ها، در خصوص موضوعات اجتماعی و فرهنگی روز، تبادل نظر صورت گرفته و از این فرصت برای اطلاع رسانی و تبیین دیدگاه های رهبری در مورد مسائل روز، استفاده می شود.

دبیرکل انجمن فارغ التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ادامه داد: با توجه به اهمیت مسأله نفوذ و هشدار چند باره مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیرشان در باره نفوذ دشمنان، در سی امین نشست انجمن فارغ التحصیلان این مؤسسه، این مسأله و ابعاد آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به امکان نفوذ دشمن در ابعاد مختلف، به ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: در این مراسم آیت الله  مصباح یزدی، در مورد نفوذ دشمنان در بعد فرهنگی و دکتر منوچهر محمدی در مورد نفوذ سیاسی دشمنان سخنرانی می کنند و دکتر پرویز داوودی نیز به بررسی نفوذ اقتصادی دشمنان خواهد پرداخت.

دبیرکل انجمن فارغ التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در پایان خاطر نشان کرد: از آن جا که سخنرانان این نشست، به نوبه خود، از متخصص ترین و برترین های موضوعات ذکر شده هستند، امید است، سی امین نشست انجمن فارغ التحصیلان، بسیار پربار و سودمند باشد.

گفتنی است نشست انجمن فارغ التحصیلان جمعه 27 آذرماه ( جمعه همین هفته ) در سالن همایش های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، رأس ساعت شش و نیم صبح با برگزاری قرائت دعای ندبه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام   313/17

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha