یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
مشاوره

حوزه/ مدیر مدرسه امام جعفر صادق(ع) شهرستان خرامه، از برگزاری ایستگاه مشاوره دینی و اخلاقی توسط معاونین و طلاب این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام زارع، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس اظهار کرد:  در راستای رفع شبهات دینی ، پاسخ به سئوالات شرعی مردم، لزوم انس بیشترمردم با فرهنگ اسلامی- ایرانی، ایستگاه مشاوره دینی و اخلاقی و همچنین پاسخگویی به شبهات اعتقادی و سیاسی توسط طلاب و همت معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان خرامه در این حوزه راه اندازی شد.

مدیر مدرسه امام جعفر صادق(ع) خرامه اضافه کرد: در دسترس بودن روحانيون و طلاب مي تواند بسياري از دغدغه ها و شبهات ديني مردم را كاهش داده، به افزايش بار معنوي آنان كمك شاياني كند؛ لذا با انجام چنین فعالیت هایی، طلابی که دوره های تخصصی در این زمینه را دیده اند، با برگزاری ارتباط چهره به چهره با مراجعه کنندگان، می توانند به راحتی شبهات روز را رفع نمایند.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با برپایی این ایستگاه مشاوره، بروشورهای تبلیغی در موضوعات اعتقادی و اخلاقی توسط طلاب این مدرسه نشر داده شده و به صورت رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده می شود.

حجت الاسلام زارع در پایان گفت: طبق نظر سنجی انجام شده توسط مراجعه کنندگان به این ایستگاه، شاهد رضایت مندی مردم بوده و لذا در تلاشیم تا این برنامه را گسترش دهیم.

انتهای پیام

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha