چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

حوزه/ امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که انسان با مادیات و پول صاحب عزت نمی‌شود، گفت: اگر انسان می‌خواهد همه خلقیاتش عظمت پیدا کند و صاحب عزت شود، باید با قرآن ارتباط برقرار کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در مراسم جشن میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)، در قزوین ، اظهار کرد: شرح صدر و قرآن کریم با هم ارتباط مستقیم دارند و انسان باید برای بهره مندی از شرح صدر، با قرآن ارتباط برقرار کند.

وی تصریح کرد: شرح صدر مانند دانه‌ای است که از زمین می‌روید و به دانه‌های متعدد تبدیل می‌شود و اگر آدمی هم شرح صدر پیدا کند، همانند پیغمبر (ص) صاحب اخلاق عظیم می‌شود و رشد و نمو پیدا می‌کند.

امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که انسان با مادیات و پول صاحب عزت نمی‌شود، گفت: اگر انسان می‌خواهد همه خلقیاتش عظمت پیدا کند و صاحب عزت شود، باید با قرآن ارتباط برقرار کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که تنها قرآن به انسان کرامت می‌بخشد، خاطرنشان کرد: هر کسی می‌تواند به حوزه حفظ و قرائت قرآن وارد شود، اما همه نمی‌توانند اهل قرآن باشند و اگر شخصی اهل قرآن شد، صاحب کرامت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در قزوین یادآور شد: لقمه پاک، سخن پاک و اخلاق، روحیه، قلب، ظاهر و باطن پاک انسان را اهل قرآن می‌کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha