چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تاکیدبراینکه ایستادگی در برابر ظلم شاخصه اصلی انقلاب اسلامی ایران است گفت: خوشبختانه ملت ما همیشه در مقابل زورگویان ایستادگی کرده و خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در بویین زهرا برگزار شد، با بیان این‌که منافقین، فتنه گران داخلی و استکبار جهانی یک لحظه دست از دشمنی با ما برنمی دارند، اظهار کرد: هنوز امضاء برجام خشک نشده امریکایی‌ها می‌گویند سرمایه‌های جمهوری اسلامی را که به ظلم هم غصب کرده‌اند، به بهانه‌های مختلف مصادره می‌کنیم و این بخشی از عهدشکنی آن‌هاست.

وی تصریح کرد: مستکبران ممکن است در زمان انتخابات اقدامات و حمایت‌های مالی از کسانی انجام دهند که می‌خواهند آن‌ها بر روی کار بیایند و با این روش مردم را در جهت حمایت از فتنه گران فریب دهند.

امام‌جمعه قزوین بهره‌مندی از غیرت دینی، بصیرت و بینایی را برای همه جریان‌ها، احزاب و گروه‌ها لازم و ضروری دانست و افزود: غیرت و بصیرت جزء ارکان اولیه انسانی است و نباید از آن غافل شد.

وی تأکید کرد: غربی‌ها و امریکایی‌ها اگر یک دلار در کشور ما هزینه و سرمایه گذاری کنند، 100 دلار در مسیر تقویت فتنه و فتنه گران هزینه خواهند کرد لذاو مبادا رنگ پول نظر ما را در مورد استکبار و حمایت از مستضعفان جهان تغییر دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تأکید بر این‌که حماسه 9 دی ننگ، تاریکی، سیاهی و زشتی خلق شده از سوی فتنه گران را شست و شو و تطهیر کرد، افزود: مردم کوفه پس از این‌که سر امام حسین (ع) و یارانش بر بالای نیزه رفت، بیدار شدند و امروز باید از آن واقعه تاریخی درس بگیریم و همواره پشتیبان ولایت و نظام باشیم.

امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که اگر در ماجرای تبعید امام (ره) بیدار بودیم انقلاب ما 15 سال زودتر به پیروزی می‌رسید، اظهار کرد: در ماجرای فتنه بنی صدر و منافقین که به انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت بهشتی‌ها، رجایی‌ها و باهنرها منتهی شد، بیدار شدیم اما اگر زودتر بیدار می‌شدیم دچار هیچ نوع خسارتی نمی‌شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه کسانی که صاحب بصیرت هستند باید دیگران را از نقشه‌های دشمنان برای فتنه‌انگیزی آگاه کنند، افزود: با افزایش بصیرت و آگاهی در جامعه، بساط فتنه برچیده می‌شود و در شرایط کنونی جامعه نیازمند بصیرت و آگاهی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تشریح این‌که زمانی زورگویی برخی‌ها به نتیجه می‌رسد که آدم‌ها در مقابل آن‌ها تسلیم باشند، اضافه کرد: تسلیم شدن و خیانت به ملت موجب می‌شود زورگویان زورگویی خود را به نتیجه برسانند و خوشبختانه ملت ما همیشه در مقابل زورگویان ایستادگی کرده و خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha