دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام مصطفایی - قزوین

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین از اعزام اساتید، طلاب و مدیران مدارس علمیه به اردوهای راهیان نور خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در جلسه هماهنگی اعزام طلاب و روحانیون استان قزوین به اردوهای راهیان نور، گفت: هرساله از اقشار مختلف مردم به یادمان های دوران دفاع مقدس اعزام و با شهدا تجدید میثاق می کنند.

وی ادامه داد: مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس یادآور رشادت ها، شجاعت و دلاوری رزمندگانی است که با تبعیت از ولایت، به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند و اجازه ندادند این خاک مقدس در تصرف دشمنان باشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین افزود: بسیاری از طلاب و جوانان، همه ساله به این مناطق اعزام می شوند تا برای سال جدید، روحیه مضاعفی بگیرند که قابل وصف نیست.

حجت الاسلام مصطفایی همچنین از اعزام طلاب به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، در قالب کاروان های راهیان نور، از 23 اسفند خبر داد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته با مدیریت حوزه علمیه قزوین، دفتر امام جمعه و بسیج طلاب و روحانیون اساتید، طلاب و مدیران مدارس به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اساتید و طلاب از یادمان های شهداء در شلمچه، اروند کنار، خرمشهر، فکه، هویزه، طلاییه و دوکوهه بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha