چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام بزرگیان معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ آیین تجلیل از مدافع حرم حضرت زینب از باب «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» با حضور طلاب و فضلا در حوزه علمیه اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری آیین تقدیر و تجلیل از یک مدافع حرم حضرت زینب، اظهار داشت: این آیین از باب برگزار شد و ما وظیفه داریم از کسانی که در راه تحقق ارزش‌های والای اسلامی و تحقق اهداف انقلاب گام برمی‌دارند، قدردانی کنیم.

وی بابیان این‌که، آیین تجلیل از مدافع حرم حضرت زینب، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، امام‌جمعه موقت اهواز، برگزار شد، افزود: در این آیین ضمن اینکه طلاب حوزه علمیه اهواز حضور داشتند، جمعی از فضلا و اساتید مطرح حوزوی نیز شاهد و ناظر برگزاری این آیین مبارک بودند.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، افزود: فردی که در این آیین از او تقدیر شد، یکی از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و نبرد جبهه مقاومت اسلامی در سوریه بوده است.

حجت‌الاسلام بزرگیان، تقدیر از افراد برجسته در عرصه‌های گوناگون را یکی از ضرورت‌ها برشمرد و اذعان داشت: چه زیباست اگر فرهنگ تقدیر و تجلیل از ممتازین و برجستگان عرصه‌های مختلف در سطح کشور نهادینه شود تا خدایی ناکرده صرفاً پس از مرگ یا شهادت افراد به فکر برگزاری مراسم‌های گرامیداشت نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha