چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
ورزش طلاب

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان گفت: انجام رشته های ورزشی برای طلاب علاوه بر ایجاد سلامت جسم در ارتقاء روحیه آنها نیز موثر است.

حجت الاسلام فضل الله نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت:با هماهنگی های به عمل آمده با مسئولان تربیت بدنی سپاه استان آموزش دفاع شخصی زیر نظر مربیان و مدرسان برجسته در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد برای طلاب مدارس علمیه خرم آباد روزهای چهارشنبه هر هفته برگزار می شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه برنامه ریزی و هماهنگی با سپاه استان نیز برای سالن ورزشی فوتسال نیز برای طلاب خرم آبادی نیز انجام گرفته است افزود:طلاب علاقمند به ورزش فوتسال نیز می توانند هفته ای دو بار به انجام این رشته ورزشی بپردازند.

وی با اشاره به اینکه برای طلاب مدارس علمیه سایر شهرستانها نیز هماهنگی های لازم برای انجام رشته ورزشی فوتسال با سپاه شهرستانها صورت گرفته است یادآور شد:طلاب سایر مدارس علمیه استان نیز می توانند با ثبت نام در این رشته در فعالیتهای ورزشی شرکت نمایند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به نقش و جایگاه ورزش در سلامت جسم و روح انسانها تصریح کرد:بی شک انجام رشته های ورزشی برای طلاب علاوه بر ایجاد سلامت جسم در ارتقاء روحیه آنها نیز  موثر است.

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه زیر بنای سلامتی ورزش است خاطر نشان کرد:باید زمینه توسعه رشته های ورزشی برای طلاب در مدارس علمیه فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از اعزام ۶۰ طلبه مدرسه علمیه رضویه خرم آباد به اردوی راهیان نور خبر داد و یادآورشد:طلاب این مدرسه به مدت ۳ روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha