چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
جامعه الزهرا

حوزه/ کلاس های حوزه آزاد جامعه الزهرا(س) از ۲۰ آبان ماه برگزار می شود و ثبت نام تکمیل ظرفیت این کلاس ها تا یازدهم آبان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، طرح حوزه آزاد در مرحله اجرا مورد توجه بسیاری از اساتید و طلاب ساکن قم قرار گرفت و استقبال خوبی از آن شد.

پس از اعلام اولیه و آغاز ثبت نام، اساتید و طلاب دارای شرایط با مراجعه به معاونت آموزش و ارائه مدارک و درس مورد علاقه برای تدریس، نام نویسی کردند که در نهایت با بررسی های صورت گرفته مقرر شد ۳۱ کلاس درسی در محورهای فقه، اصول فقه، ادبیات عرب، تجوید و قرائت، تاریخ، تعلیم و تربیت و ادعیه و حدیث برگزار شود.

ثبت نام از طلاب علاقه مند برای شرکت در این کلاس ها نیز آغاز شد و از روز شنبه، ششم آبان ماه به مدت یک هفته ثبت نام تکمیل ظرفیت در حال انجام است.

طلاب علاقه مند برای شرکت در دروس آزاد می توانند صبح ها به طبقه همکف ساختمان شهید مطهری اتاق۳۰۶ و عصرها به طبقه سوم شهید بهشتی دفتر نیمه وقت عصر مراجعه کنند.

بر اساس اعلام معاونت آموزش در صورتی که تعداد طلاب شرکت کننده در کلاس به حد نصاب (حداقل ۵ شرکت کننده) نرسد آن کلاس تشکیل نخواهد شد.

همچنین بر اساس اعلام این معاونت کلاس های حوزه آزاد از روز شنبه ۲۰ آبان ماه در ساختمان شهید مطهری جامعه الزهرا(س) برگزار می شود.

گفتنی است: شرکت همه خواهران طلبه حتی از مراکز دیگر در کلاس های حوزه آزاد امکان پذیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha