پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
 حجت الاسلام سید عربعلی جباری - امام جمعه بهشهر

حوزه/ حجت الاسلام جباری با بیان این که انقلاب اسلامی عزت و عظمت را به ملت بزرگ ایران بازگرداند، گفت: به دلیل وابستگی رژیم سابق به آمریکا، کشور در وابستگی کامل به سر می برد و هیچ اختیاری از خود نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام عربعلی جباری، مسئول مدرسه علمیه بهشهر، امروز در جلسه معارفه فرماندار جدید این شهرستان، مسئولیت ها را فرصتی برای خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: مدیران و مسئولان در جامعه اسلامی باید از فرصت های به وجود آمده تنها در جهت رفع مشکلات جامعه بهره گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که مسؤولیت ها موقتی و امانت است، افزود: به همین دلیل یک مدیر باید همه توان خود را تنها در جهت جلب رضایت مردم و خدمت به آنها به کار گیرد.

مسئول مدرسه علمیه بهشهر با بیان این که مدیری که در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کند نباید جز رفع معضلات و مشکلات مردم در مسیر دیگری گام بردارد، افزود: مدیران بدانند که خدمت به مردم بزرگترین توفیقی است که در طول دوران مدیریت نصیب آنها شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تبیین نگاه امام علی(ع) به کارگزاران حکومت اسلامی در نهج البلاغه، گفت: از دیدگاه پیشوای نخست شیعیان جهان یکی از وظایف مهم اصلی کارگزاران حکومت اسلامی این است که نگاه انسانی و برابر به ارباب رجوع داشته باشند.

حجت الاسلام جباری، خدمت به خلق را  بهترین عبادت‌ها عنوان کرد و گفت: مسؤولان باید در مقابل مسئولیتی که بر گردن آن‌ها نهاده شده پاسخگو باشند و شکرگزاری این مسئولیت‌ها با خدمت به خلق است.

وی حفظ مردم، کالبد نظام و خدمت به مردم وظیفه همه مدیران است، افزود: ملت ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند به همین دلیل ضرورت دارد مدیران از همه ظرفیت ها در راستای خدمت به مردم استفاده کنند.

امام جمعه بهشهر افزود: مسؤولان وظیفه دارند حافظ بیت المال باشند، زیرا مردم به دقت ناظر اعمال و رفتار آنها هستند و در مورد آن قضاوت می کنند و اگر رفتار یک مسؤول صحیح نباشد موجب بی اعتمادی عمومی به نظام می شود.

حجت الاسلام جباری با بیان این‌که مدیرانی که در عرصه خدمت توفیق یافته‌اند پاداش الهی برای آنها نوشته خواهد شد، اظهار داشت: این بهترین پاداشی است که می‌توانند در ازای عمل خالصانه‌شان دریافت کنند چرا که اگر انسان با هواهای نفسانی مبارزه نکند نمی‌تواند به مؤفقیت دست یابد.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و با بیان این که یکی از مهم ترین وظایف مدیران در این ایام تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است، گفت: باید خدمات ارزشمند این انقلاب و نظام الهی از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز به خوبی برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام جباری با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند دستاوردهای انقلاب را زیر سؤال ببرند، افزود: انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر خدمات و اقدامات ارزشمندی در عرصه های مختلف از خود به جای گذاشته که نیاز است این اقدامات به خوبی تبیین شود.

امام جمعه بهشهر با بیان این که انقلاب اسلامی عزت و عظمت را به ملت بزرگ ایران بازگرداند، تصریح کرد: متأسفانه به دلیل وابستگی رژیم سابق به آمریکا، کشور در وابستگی کامل به سر می برد و هیچ اختیاری از خود نداشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که انقلاب اسلامی دست بیگانگان در دخالت بر امور کشورمان را قطع کرد، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان از همان نخستین روز پیروزی انقلاب برای سرنوشت و آینده کشور خودشان تصمیم گرفته و انتخاب کردند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که امروز نیز با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب این مردم هستند که برای آینده خود و کشور تصمیم می گیرند، گفت: اما در گذشته این گونه نبود بلکه آمریکا و انگلیس برای آینده کشور تصمیم گیری می کردند و رژیم تنها مجری سیاست های آنها بود.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که امروز همه ما باید قدردان این لحظه ها و فرصت هایی باشیم که انقلاب در اختیار ما قرار داده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی دین و ارزش های الهی را که تا پیش از پیروزی انقلاب کاملاً فراموش شده بود را احیاء کرد و به متن زندگی مردم بازگرداند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسئولان باید قدر نعمت انقلاب را بدانند چون فرصت خدمتگزاری را در اختیار آنها قرار داده اند، گفت: باید از این فرصت و ظرفیت های به وجود آمده در جهت رفع مشکلات و دغدغه های مردم به خوبی استفاده کنند. 

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که امروز گفتمان انقلاب اسلامی در حال جهانی شدن است و همه ما باید کمک کنیم تا ملت های جهان با ارزش های انقلاب به خوبی آشنا شوند، تصریح کرد: در این مسیر دشمنان از همه ابزارهای تبلیغی خود استفاده می کنند تا انقلاب ملت ایران را ناکارآمد و شکست خورده معرفی کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha