پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
رئیس مرکز خدمات در جمع طلاب تاکستان

حوزه/ گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، در مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی شهرستان تاکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از قزوین، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات و جمعی از مسئولان این مرکز، امام جمعه شهرستان تاکستان و مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی تاکستان حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این مراسم در سخنانی گفت: طلاب عزیزی که دوران انقلاب را درک نکرده‌اند، حتماً باید تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی را مطالعه کنند تا متوجه شوند ایران در چه وضعی بود و بعد چه اتفاقی افتاد.

وی با اشاره به اینکه کسی باور نمی‌کرد مردم ایران با دست خالی پیروز شوند، افزود: دولت‌های شرقی و غربی از شاه حمایت می‌کردند و مردم ایران هیچ پناهی نداشتند ولی با رهبری امام(ره) و با ایمان قلبی، مردم ایران توانستند دشمن تا دندان مسلح را ساقط کنند.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه بیان کرد: باید به شما طلاب عزیز و مسئولان مدرسه شهید مصطفی خمینی تاکستان تبریک گفت که دو روز پس از تخریب مدرسه به دست اغتشاش‌گران، کلاس درس خود را دایر کردید تا آنها به اهداف خود نرسند.

وی گفت: کار شما بسیار ارزشمند است و بدانید که باید بیشتر از این فداکاری کرد که این نهضت بماند و خداوند اراده کرده است که این انقلاب پایدار بماند و چقدر زیباست که اراده خداوند به دست شما طلاب عزیز انجام شود.

همچنین حجت الاسلام حمید علی‌بخشی در این مراسم در سخنانی گفت: مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی به دست آیت الله موسوی شارلی، عالم پرآوازه استان قزوین که قیام مردم این منطقه در زمان انقلاب با محوریت این عالم ربانی انجام می‌شد، راه‌اندازی شده است.

مدیر مدرسه علمیه تاکستان با بیان اینکه این مدرسه در یک منطقه خاص واقع شده است که نیازمند به حمایت‌های ویژه است گفت: طلاب مظلوم تاکستان به کمترین‌ها ساخته‌اند و با امکانات کم به این جایگاه رسیده‌اند اما حوادث اخیر باعث شد که آشیانه این عزیزان به آتش کشیده شود.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های مرکز خدمات از مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی پس از اغتشاشات اخیر افزود: سه روز پس از این حادثه نمایندگانی از مرکز خدمات وارد مدرسه شدند و پس از بازگشت آنها حمایت‌های خوبی صورت گرفته است که لازم است از مسئولان مرکز خدمات برای این حمایت‌ها قدردانی کنم.

وی تصریح کرد: دو روز بعد از این جریان به  همت اساتید پرتلاش و طلاب بزرگوار کلاس‌های درس در حجره‌های سوخته مدرسه برقرار شد و آنها اجازه ندادند این اتفاق بهانه‌ای در دست دشمن باشد و تصور کنند که حوزه را تعطیل کرده‌اند.

شایان ذکر است، مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی شهرستان تاکستان روز 10 دی ماه به دست اغتشاش‌گران به آتش کشیده شده و تخریب شده بود.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha