چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب، تصریح کرد: جریان غربگرا در کشورهای اسلامی که به دنبال به اصطلاح اصلاحات بوده، در فتنه 88 روز عاشورا با بی حرمتی به نمادهای عزاداری و امروز هم در عراق فتنه گران بعثی - داعشی حرمت 28 صفر را شکستند.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگا خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع)، با ابراز تاسف از شکستن حرمت 28 توسط فتنه گران بعثی در عراق، گفت: تمام جیره خواران و پیاده نظام جنگ نرم در ایران و عراق، اول به سراغ هتک حرمت ارزش های دینی می روند.

مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه ارزش و اعتبار مسلمانان در حفظ حریم نمادهای دینی و تعظیم شعائر الهی است و دشمنان هم از هر فرصتی برای تخریب اعتقادات سوء استفاده می کنند، افزود: آنچه که موجب تقویت بنیه اعتقادی مسلمانان و قیام علیه ظلم و کفر زورگویان عالم شده، همین تعظیم شعائر دینی است که دشمنان قرآن و اسلام در صدد هتک حرمت آنها می باشند.

وی تصریح کرد: اتاق های فکر در امارات و عربستان برای سوء استفاده از اعتراضات، با حمایت مالی به دنبال انتقام از جبهه مقاومت و خصوصا جایگاه شامخ مرجعیت و نیروی مردمی «حشدالشعبی» هستند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه رقص و پایکوبی جمعی از بعثی های در شهر کوت عراق در شب شهادت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) نشان از جهل و حماقت دشمنان اهل بیت(ع) دارد، گفت: دشمنان در صددند انتقام شکست داعش را تلافی نمایند.

وی خاطر نشان کرد: این اتفاقات تلخ عراق که از اتاقهای فکر عبری، عربی، مدیریت می شود، یادآور حرمت شکنی‌های فتنه گران در عزای امام حسین(ع) در فتنه‌ی سال۸۸ است!

مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب، تصریح کرد: جریان غربگرا در کشورهای اسلامی که به دنبال به اصطلاح اصلاحات! بوده در فتنه 88 روز عاشورا با بی حرمتی به نمادهای عزاداری و امروز هم در عراق فتنه گران بعثی حرمت 28 صفر را شکستند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه دشمنان ملت ایران و عراق با طراحی سناریو جنگ نرم و هزینه های سرسام آور دلارهای نفتی نتوانستند به اهداف پلید خود در تاسیس داعش دست یابند، امروز به دنبال تقویت همه جانبه آشوب های عراق هستند، افزود: دشمنان ملت عراق با سوء استفاده از برخی جوانان فریب خورده که جنایات صدام و آمریکایی ها را ندیده و درک نکرده اند، با دامن زدن به آشوب ها، زمینه هرج و مرج را فراهم می کنند.

وی در پایان گفت: برای برادران و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت عراق دعا کنید تا از این فتنه سربلند بیرون بیایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha