سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
خدمات الکترونیکی

حوزه/ طی بخشنامه‌ای از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش مراجعات مردم به دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌ها موظف به افزایش خدمات الکترونیکی شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این بخشنامه آمده است: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا به‌منظور رعایت بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع این بیماری در سطح جامعه، دستگاه‌های اجرایی موظفند به استناد ماده ۳۷ قانون خدمات کشوری با هدف بهبود کیفیت و کمیت ارائه خدمات اقدامات زیر را انجام دهند.

بر اساس این گزارش، اطلاع‌رسانی الکترونیکی در خصوص شیوه ارائه خدمات، همراه با زمان‌بندی انجام آن و مدارکی که متقاضی باید ارائه نماید، ارائه فرم‌های موردنیاز جهت انجام خدمات از طریق ابزار و رسانه‌های الکترونیکی و ارائه خدمات به شهروندان به‌صورت الکترونیکی و حذف لزوم مراجعه مردم به دستگاه اجرایی برای دریافت خدمات از جمله این اقدامات است.

این گزارش حاکی است: اطلاع‌رسانی موارد فوق از طریق وسایل ارتباط‌جمعی به‌ویژه صداوسیما و دیگر رسانه‌های استان و ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته به دبیرخانه شورای اداری استان جهت استحضار استاندار و ارائه رهنمود از دیگر اقدامات مطرح‌شده در این بخشنامه می‌باشد.

در این گزارش تاکید شده است: این بخشنامه به قید فوریت به تمام دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ‌شده و لازم‌الاجرا می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha