دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
دیدار با پیشکسوت تبلیغ

 حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از حجت‌الاسلام احمد احمدی، مبلغ پیشکسوت که مدتی است به دلیل بیماری حنجره، قادر به فعالیت تبلیغی نیست، تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی و جمعی از پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی استان، پیش از ظهر امروز به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، با حجت‌الاسلام احمد احمدی از مبلغین پیشکسوت استان دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام سروستانی در این دیدار ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای این سرمایه فرهنگی استان، مبلغین را پیشگامان و مدافعان اصلی عرصه فرهنگ دینی و ترویج اسلام ناب محمدی عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در طول چهل سال عمر با برکت نظم اسلامی هرکجا که روحانیون به عنوان سربازان خط مقدم عرصه فرهنگی پا به عرصه گذاشتند شاهد رشد و شکوفایی فرهنگی و ارتقاء سطح آگاهی دینی  و معنوی مردم به خصوص در محلات کم برخوردار بوده‌ایم که این چیزی جز تلاش وافر مبلغین نبوده است.

گفتنی است، حجت‌الاسلام احمد احمدی از مبلغین پیشکسوت استان به شمار می رود که مدتی است به دلیل بیماری حنجره، قادر به فعالیت تبلیغی نیست و در این مراسم به پاس زحمات این فعال عرصه تبلیغ، هدیه‌ای به رسم یادبود به این پیشکسوت عرصه تبلیغ اهدا شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha