یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
یوسفی

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از نشانه های ایمان واقعی آن است که مومن به وعده های الهی در آخرت اعتقاد قوی داشته و سعی می کند به دنبال پیامبر(ص) و اهل بیت طوری حرکت کند که در نعمت های الهی قرار گیرد.

حجت الاسلام حبیب یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان با اشاره به اینکه یکی از راه های رسیدن به  زندگی مومنانه اعتقاد به آخرت است، گفت: شخص ظالم توجهی به وعده های خدا ندارد و هر راهی را که برای منافع دنیایی او بهتر باشد دنبال می کند.

وی با اشاره به آیه ۲۷ سوره فرقان «وَیَوْمَ یَعَضُّ الظَّالِمُ عَلَیٰ یَدَیْهِ یَقُولُ یَا لَیْتَنِی اتَّخَذْتُ مَعَ الرَّسُولِ سَبِیلًا» در مورد دوری از راه پیامبر(ص)، یادآور شد: ما که خود را مومن می دانیم باید راه پیغمبر را که حق و واقع است، انتخاب کنیم و سبک زندگی خود را با سیره آن حضرت مطابقت دهیم نه اینکه از یک سو راه و رسم زندگی را از کفار و  ظالمان بگیریم و برای چندروز دنیا، به هر کاری دست بزنیم و از طرفی خود را مومن و مسلمان بدانیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: از نشانه های ایمان واقعی آن است که مومن به وعده های الهی در آخرت اعتقاد قوی داشته و سعی می کند به دنبال پیامبر(ص) و اهل بیت طوری حرکت کند که در نعمت های الهی قرار گیرد.

حجت الاسلام یوسفی در پایان گفت: به امید اینکه با انتخاب راه صحیح، طوری زندگی کنیم که در آخرت حسرت و اندوهی نداشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha