یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
کد خبر: 951916
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
سیروس تسلیمی

حوزه / یک تهیه‌کننده گفت: سریال‌هایی که در ایام نوروز روی آنتن رفت به دلیل پایان بودن کیفیت نتوانست نظرم را جلب کند.

سیروس تسلیمی، تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه،درباره فیلم‌ها و سریال‌های نوروزی سیما گفت: مجموعه‌های تلویزیونی چندان مطلوب نظر من نبود، البته ‌تنها «نون خ» تا حدی نظرم را جلب کرد. این کار با وجود اینکه چندان کار درخشانی نبود، ولی باز هم از دیگر کارها کیفیتی بالاتر داشت.

وی افزود: جدا از سریال‌های تلویزیونی، فیلم‌هایی که در نوروز روی آنتن سیما رفت به نظرم تا حدی توانسته رضایت تماشاگران را به دست آورد، به‌ویژه سه فیلم «تک تیرانداز» «یدو» و «۲۳ نفر» جز کارهای بسیار خوبی بودند که در آنها ارزش‌های بسیاری مد نظر قرار گرفته بود.

این تهیه‌کننده درباره «یدو» تصریح کرد: این اثر تصویرگر واقعیت‌های دفاع مقدس است. این نکته را از منظر فردی می‌گویم که جزو اولین کسانی بوده که در سینمای ایران درباره جنگ فیلم ساخته است.

تسلیمی در بخش دیگری از این گفت‌وگو تصریح کرد: درباره تولیدات نمایش خانگی هم باید بگویف متاسفانه آاثر این حوزه به‌هیچ‌وجه با فرهنگ ملی و دینی همسویی ندارد. برای مثال «ملکه گدایان» کاری سیاه و تلخ است که دور از واقعیت قصه خود را روایت می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: سریال‌های شبکه نمایش خانگی، محلی برای نشان دادن نقاطی از شهر شده‌اند که واقعیت ندارند، البته نمی‌خواهم بگویم فقر و تنگدستی وجود ندارد و خانواده‌های کم درآمد با سختی زندگی نمی‌کنند اما شکلی از فقر را که در این آثار می‌بینیم منطبق بر واقعیت نیست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha