چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
دیدار نوه شیخ اعظم انصاری با آیت الله امامت کاشانی

حوزه/ نواده شیخ اعظم انصاری در رابطه باخبر درگذشت آیت الله امامت کاشانی، گفت: فقدان و ارتحال این عالم وارسته را به نماینده ولی فقیه در کاشان و مدارس علمیه و مردم متدین آن دیار،  به‌ویژه بیت معظّم له تسلیت عرض نموده و از درگاه باری‌تعالی رحمت و مغفرت را برای ایشان سائلم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمد انصاری، نواده شیخ اعظم انصاری، در رابطه باخبر درگذشت آیت الله امامت کاشانی، اظهارداشت: خبر ارتحال عالم ربانی، اسوه علم و تقوا، حضرت آیت الله حاج سید عزیزالله امامت کاشانی ما را متأثر نمود. شخصیتی که عمر گران‌بهای خود را صرف نشر معارف اسلامی و تربیت شاگردان ولایتی و رفع مشکلات مردم سپری نمود .

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم در سفری که به شهر عالم پرور کاشان داشتم، توفیق زیارت این سید جلیل‌القدر نصیب بنده گردید که در آن دیدار صمیمانه، ایشان از جدّ اعلا شیخ اعظم انصاری(ره) به بزرگی و عظمت یاد نموده و خاطره آن دیدار به یاد ماندنی، فراموش نخواهد شد.

حجت‌الاسلام انصاری در پایان اظهارداشت: لازم میدانم فقدان و ارتحال این عالم وارسته را به نماینده ولی فقیه در کاشان و مدارس علمیه و مردم متدین آن دیار،  به‌ویژه بیت معظّم له تسلیت عرض نموده و از درگاه باری‌تعالی رحمت و مغفرت را برای ایشان سائلم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha