چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب گفت: مردم با همه مشکلاتی که دارند باز هم در بزنگاه تاریخی انتخابات، کنار نظام و رهبرشان ایستادند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک به رهبر معظم انقلاب و ملت پیروز در صحنه انتخابات، گفت: مردم در عین حالی که از مدیریت ضعیف مسئولان اجرایی گله مندند، ولی با وفاداری به نظام اسلامی حماسه آفریدند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب افزود:  رئیس‌جمهور آینده اعتماد مردم را غنیمت بشمارید؛ این مردم در همه عرصه های نیاز برغم مدیریت ضعیف در حل مشکلات اقتصادی در حماسه آفرینی بی نظیرند.

حجت الاسلام کرمی نیا اظهار کرد: نظام اسلامی در ۴ دهه گذشته با همراهی مردم نجیب و وفادار، با  عبور از  گردنه های سخت و خنثی نمودن دسیسه های کفر و نفاق، به اهداف متعالی خود ادامه می دهد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد: مردم با لبیک به ندای رهبری حکیم و فرزانه، با مشارکت حداکثری و انتخاب نامزد اصلح، به سوی آینده ای روشن برای اصلاح و بهبود مشکلات اقتصادی و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، قدم بر می دارد.

وی در پایان گفت: حضور مردم انقلابی و بصیر در انتخابات گذشته از تعیین سرنوشت به دست خودشان، در حقیقت خار چشم بدخواهان، ضد انقلاب و جریانی که شبانه روز بر طبل تحریم و قهر با صندوق رای کوبیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha