جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / اقامه نماز عید سعید قربان در حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: انسان با تقوا اجازه نمی‌دهد که با رفتار او دین و مذهبش زیر سوال رود افرادی که با اعمال خودشان سبب بدبینی به دین، انقلاب، مملکت و میراث شهدا می‌شوند خدمت به دشمن و خیانت به کشور کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در خطبه‌های نماز عید قربان که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه حسابرسی از خود از آثار تقواست، اظهار کرد: در عید سعید قربان باید از خود حسابرسی کنیم و تا این کار را نکنیم خوبی و بدی ما مشخص نمی‌شود.

وی با بیان اینکه انسان باید از تقصیرها توبه کند، عنوان کرد: امیرالمومنین در روایتی فرمودند که دنیا به اندازه خودش مشکلت دارد و اگر کسی سوء ظن هم داشته باشد اضطراب‌ها و ناراحتی‌هایش بیشتر هم می‌شود، کسانی که بد گمان هستند همیشه اشخاص را با چشم بد نگاه می‌کنند لذا همیشه در خوف هستند.
تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: انسان با تقوا اجازه نمی‌دهد که با رفتار او دین و مذهبش زیر سوال رود افرادی که با اعمال خودشان سبب بدبینی به دین، انقلاب، مملکت و میراث شهدا می‌شوند خدمت به دشمن و خیانت به کشور کردند.
وی ادامه داد: امروز وجود مقدس مهدی آل محمد (عج) امام و پدر ماست و باید مراقب باشیم کاری نکنیم که موجب رنجش امام و بعد از آن رهبری شویم.
آیت‌الله سعیدی گفت: رهبری در پیام اخیر خود در مورد حج، برای ساختن آینده همه را به مقاومت دعوت کردند که این نشان از اهمیت مقاومت و ترویج این فرهنگ میان ملل اسلامی است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha