چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
جلسه هم اندیشی

حوزه/ عملیات گفتمان سازی سبک زندگی اسلامی با محوریت تشکل‌های مردمی و شبکه نخبگانی مرتبط با اداره کل تبلیغات اسلامی در قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده در جلسه هم‌اندیشی مسئولین تشکل‌های میانی و تعدادی از فعالین نخبگانی در حوزه سبک زندگی سلامی، هدف غایی عملیات گفتمان سازی سبک زندگی اسلامی را تحول در سبک زندگی، ارتقای و محوریت مجموعه‌های مردمی و حلقه‌های میانی برای حل مسائل مرتبط با موضوع سلامت و سبک زندگی اسلامی ذکر کرد.


وی سبک زندگی اسلامی را یکی از مهم ترین مسائل جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: در این عملیات از ظرفیت حلقه‌های میانی که در موضوع سلامت و سبک زندگی اسلامی فعال هستند، استفاده می‌شود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم مسأله‌سازی موضوع سلامت و سبک زندگی اسلامی برای جوانان مومن و معتقد که در میدان هستند، توانمندسازی حلقه‌های میانی و اثربخش‌سازی حضور حلقه‌های میانی در میدان تأکید کرد و گفت: امسال گفتمان سازی سبک زندگی اسلامی در اولویت برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم قرار دارد.


حجت‌الاسلام شعبان‌زاده یکی از مهم‌ترین الزامات این عملیات را هم افزایی و ایجاد جبهه مشترک بین نهادهایی که قائل به تحقق امر ولی هستند، دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha