یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
روز بسیج طلاب و روحانیون

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج طلاب و روحانیون و تجلیل از طلاب فعال در عرصه کرونا را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه‌ از گرگان، همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان با همکاری شورای نهادهای حوزوی استان مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج طلاب و روحانیون و تجلیل از طلاب جهادی فعال در عرصه کرونا را برگزار کرد.

در ابتدای این همایش، حجت الاسلام ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان ضمن خیرمقدم و خوش‌آمد بیان کرد: علما در طول تاریخ با عنوان بسیجی فعالیت می‌کردند، در سیره انبیاء و اولیای الهی (علیهم السلام) و دانشمندان دینی و مذهبی به ویژه علما و روحانیون چه علمای اهل سنت و چه شیعه، در طول تاریخ برای ترویج دین خدا بسیجی عمل کردند.

وی گفت: در زمان کنونی که این نظام و انقلاب توسط امام راحل(رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) به وجود آمده است، همه علما و بزرگان در جریان انقلاب بودند و با سخنرانی‌های خود و آیات الهی و روایات معصومین به تبلیغ پرداختند تا اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به پیروزی رسید و تاکنون در زمان امام خمینی(ره) و نیز بعد از رحلت ایشان یعنی امامت ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای پای رکاب بوده و هستند.

بر اساس این گزارش، در مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج طلاب و روحانیون که در حسینیه ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، مدیران شورای نهادهای حوزوی، جمعی از مسئولان، اساتید و طلاب بسیجی خواهر و برادر از سراسر استان، خانواده‌های طلاب متوفی و طلاب پزشکیار حضور داشتند.

پخش قسمت‌هایی از فعالیت‌های بسیج طلاب و طلاب پزشکیار، تجلیل از خانواده‌های طلاب متوفی، طلاب پزشکیار و طلاب فعال در عرصه کرونا؛ از ویژه برنامه‌های این همایش بود.

در این همایش از خانم اعظم نظری‌بخت طلبه پزشکیار از مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان گنبدکاووس، از خانواده‌های مرحومه خانم شهربانو شهبازی کتابدار مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان مینودشت، مرحومه خانم شاهداری از مدرسه علمیه خواهران سعدیه شهرستان رامیان و مرحومه خانم فهیمه سادات بروغنی از مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) شهرستان گرگان؛ تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha