یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
رمضان شریف

حوزه/ سردار رمضان شریف گفت: مریکا و صهیونیست‌ها می‌داند که باید تاوان ترور سردار سلیمانی را بدهند و اولین تاوانش هم فرار از منطقه است، همانگونه که آمریکایی‌ها از افغانستان مجبور به فرار شدند، البته در این دو سال اخیر نیز بارها تاوان داده‌اند، اما به روی خودشان نمی‌آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سردار رمضان شریف، امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت مالک اشتر ولایت، سردار سلیمانی که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه ارادت سردار سلیمانی به حضرت زهرا (س) مثال‌زدنی است و همه شهرت و خدمات سردار سلیمانی و تعاریف بلند رهبر انقلاب از ایشان مدیون ارادت به اهل بیت است، اظهار داشت: ارادت به مکتب اهل بیت به ویژه امیرالمومنین (ع) مهم‌ترین شاخصه سردار سلیمانی است و باید آن را به عنوان الگو مکتب سردار به فرزندان خودمان معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی طلبه‌های بسیار گمنامی را اکرام می‌کرد و می‌گفت؛ اینها مبلغین فرهنگ اهل بیت (ع) هستند و احترام آنها واجب و لازم است و تا آخر عمر به این مسئله پایبند بود.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه ارادت به اهل بیت به زندگی و شهادت سردار سلیمانی برکت داد، ادامه داد: سخنان کوتاه دیروز رهبر انقلاب می‌تواند چندین جلد کتاب درباره سردار سلیمانی باشد که با تعابیر بلند از ایشان یاد کردند.


وی اضافه کرد: یکی از متفکرین آمریکایی اخیراً بیان کرده است که ما سردار سلیمانی را به خاطر اینکه ما را در منطقه شکسته داده ترور نکردیم، بلکه ایشان را به خاطر این ترور کردیم که برآورد و تحقیقات ما نشان داد که سردار سلیمانی حلقه وصل مردم و حاکمیت و نظام اسلامی در ایران است و به دلیل محبوبیتی که داشت اجازه نمی‌داد نقشه‌های ما در ایران عملیاتی شود.


سردار رمضان شریف با بیان اینکه سردار سلیمانی خود را ذوب در ولایت و اهل بیت می‌دانست، گفت: شهرت سردار سلیمانی مرهون تدابیر، راهنمایی و پشتیبانی‌های مقام معظم رهبری است و معظم‌له به ایشان اعتماد داشتند و مدیران جامعه اسلامی، نظامیان، پدران و مسئولین باید از مکتب حاج قاسم درس بگیرند که عبرت آموز است.


وی تصریح کرد: اسماعیل هنیه سردار سلیمانی را شهید قدس عنوان کرد و اخیراً در دیدار با سردار سلامی بیان کرد که من سردار سلیمانی را در خواب دیدم که ما را برای مبارزه با اسرائیل راهنمایی می‌کرد.


سخنگوی سپاه گفت: سردار سلیمانی از الگو و اسوه بودن سردار سلیمانی می‌ترسد که اگر عده زیادی در ایران و کشورهای اسلامی سردار سلیمانی را الگوی خودشان قرار دهند، کار دشمنان سخت خواهد بود و در رژه اخیر فلسطینی‌ها تصویر سردار سلیمانی را به رخ کشیدند و این مسئله کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.


وی تاکید کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها می‌داند که باید تاوان ترور سردار سلیمانی را بدهند و اولین تاوانش هم فرار از منطقه است، همانگونه که آمریکایی‌ها از افغانستان مجبور به فرار شدند، البته در این دو سال اخیر نیز بارها تاوان داده‌اند، اما به روی خودشان نمی‌آورند.

سردار رمضان شریف افزود: سران کشورهای عربی که به آمریکا و صهیونیستی تکیه کرده‌اند بدانند که این تکیه‌گاه به آنها وفا نخواهد کرد کما اینکه به شاه ایران، صدام و حسنی مبارک‌ها وفا نکرده است؛ آنچه را که غربی‌ها در منطقه ایجاد کرده بودند قابل مقایسه با امکانات جبهه مقاومت نبود، اما از حاج قاسم شکست خوردند.


وی عنوان داشت: هیچ فرماندهی جلوی دوربین عنوان نمی‌کند که سه ماه دیگر داعش را از بین خواهد برد چون اولین واکنش آن کمک جبهه استکبار با تمام توان به داعش خواهد آمد، اما سردار سلیمانی این مسئله را با اتکا به خداوند بیان کردند.


سخنگوی سپاه با بیان اینکه رهبر انقلاب در سال‌هایی که بهار عربی شکل گرفته بود و همزمان با سالگرد ارتحال امام (ره) بود، جلوی دوربین عنوان کردند که جبهه استکبار در سوریه دوام نخواهد آورد، افزود: این سخنان را رهبر انقلاب زمانی بیان کرد که فلسطینی‌های حاضر در سوریه می‌گفتند، دولت سوریه نهایت تا هشت ماه می‌تواند دوام بیاورد اما امروز در نهایت صلابت و به حیات خود ادامه می‌دهد.


وی تاکید کرد: جاذبه حاج قاسم سلیمانی، فاطمیون، زینبیون، بازنشستگان سپاه و بسیجی‌های کشور، لبنانی‌ها و … را میدان مبارزه با دشمن آورد و طومار آنها را با امکانات حداقلی به هم پیچید و امروز دشمن از الگو شدن سردار سلیمانی می‌ترسد و حتی توان دیدن ابراز ارادت ملت ایران و آزادگان جهان به سردار سلیمانی در فضای مجازی را هم را ندارند.

سردار رمضان شریف با بیان اینکه سردار سلیمانی به دنبال این بود که دیده نشود، گفت: سال‌ها با حاج قاسم کار کردم، ایشان تاکید می‌کرد عکس و فیلمی از او منتشر نشود و البته در این سال‌های اخیر به دلیل حضور در جبهه سوریه انتشار برخی عکس و فیلم‌ها در فضای مجازی ناگزیر بود، برای معرفی دیگران تلاش می‌کرد اما از مشهور شدن خود خودداری می‌کرد و همین امر سبب محبوب شدن ایشان شد.

وی تصریح کرد: دشمن همه راه‌ها را پیموده است، اما امروز تنها راهش تسلیم شدن در برابر قدرت ایران است، سال‌هاست تلاش می‌کنند مشکلاتی را برای ملت ایران درست کند، اما امنیت مردم خط قرمز سپاه پاسداران و نیروهای مسلح است و امروز بسیجی‌های بومی برای دفاع از سرزمین‌های خودشان مصمم هستند و سپاهی که سردار سلیمانی را تربیت کرده است هزاران حاج قاسم دارند و خیلی‌ها علاقه‌ای برای مطرح شدن ندارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha